וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלטלה בגל"צ: מנהלת מחלקת החדשות גלית אלטשטיין פורשת

12.2.2014 / 19:43

אלטשטיין פורשת מתפקידה בתום שמונה שנים, ככל הנראה על רקע חילוקי דעות עם מפקד גל"צ, ירון דקל. בתחנה מדגישים כי תישאר בתפקידי הגשה בכירים

מנהלת מחלקת החדשות של גלי צה?ל גלית אלטשטיין תסיים את תפקידה בתום שמונה שנים. בתחנה מדגישים היום כי אלטשטיין תישאר בגלי צה?ל כמגישת חדשות בכירה. בימים הקרובים יחל מפקד גלי צה"ל ירון דקל באיתור מועמדים להחלפתה.

אלטשטיין הייתה האישה הראשונה שמונתה למנהלת מחלקת החדשות בתחנה הצבאית. במהלך תקופת כהונתה הובילה את הסיקור החדשותי של גלי צה"ל באירועים בולטים דוגמת מלחמת לבנון השנייה, מבצע עופרת יצוקה, מבצע עמוד ענן ומערכות הבחירות.

קודם לכן מילאה שורה ארוכה של תפקידים עיתונאיים התחנה ובראשם עורכת חדשות ראשית, עורכת יומני חדשות ותוכניות אקטואליה, מגישת יומנים ומשדרים מיוחדים, וסגניתו של מנהל מחלקת החדשות.

"אלטשטיין הייתה רגילה לחופש פעולה מלא"

היום בשעות הערב זומנו אנשי מחלקת החדשות לפגישה דחופה, ובה נמסר להם על העזיבה. גורם בגלי צה"ל אומר הערב לוואלה! ברנז'ה כי אמנם מדובר בהודעה דרמטית, אולם לא מפתיעה. "כן, הייתה תחושה שגלית הולכת לעזוב בקרוב", הוא אומר, ומזכיר שורה של שינויים ארגוניים שנערכו בתחנה וכללו שרשרת עזיבות של בכירים. "בשנה האחרונה היא חזרה מחופשת לידה ומאז הייתה תחושה כללית שזה זמני, ושהיא לא מסיימת את התפקיד רק בגלל אילוצים של כח אדם במחלקה".

גורם אחד הוסיף כי הסיבה העיקרית לעזיבה, כפי שרואים זאת אנשים בתחנה, היא יחסיה עם מפקד גלי צה"ל ירון דקל. "הייתה ביניהם מתיחות כבר מרגע כניסתו של דקל לתפקיד מפקד גלי צה"ל, אומר הגורם. גורם אחר אומר כי ?מה שעמד במוקד החיכוך בין השניים היא המעורבות של דקל במחלקה. הוא יותר מעורב, הרבה יותר מקודמו בתפקיד, ואלטשטיין שהייתה רגילה לחופש פעולה מלא הייתה צריכה להתמודד עם המצב החדש והרבה יותר מוקדי חיכוך".

אלטשטיין מסרה הערב: "זהו תחילת הסוף של פרק מאתגר, מלמד, מרתק ומאומץ, שאת תובנותיו אשא עמי לכל תפקיד שאמלא בעתיד. מחלקת החדשות של גלי צה"ל מצליחה לייצר הישגים משמעותיים ככלי תקשורת ציבורי והלפיד יועבר קדימה כשהאש בוערת בראשו במלוא תפארתה".

ירון דקל מסר כי ?לאורך שנים רבות גלית מהווה גורם משמעותי וחשוב מאוד בגלי-צה"ל. בתקופת כהונתה של גלית כמנהלת מחלקת החדשות גלי צה"ל הגיעה להישגים רבים וכולנו בתחנה מודים לה על שנות עשייתה בתפקיד תובעני מאוד. אני בטוח כי גם בתפקידה הבא בתחנה גלית תביא לידי ביטוי את מקצועיותה, ערכיה העיתונאיים ומסירותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully