וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינג דונג

13.2.2014 / 14:03

בשורות רעות לדנה אינטרנשיונל: בקשת וערוץ 24 הוחלט כי התכנית "ישנן בנות" בהנחייתה תקוצר משמעותית וכן תשודר פחות - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הסיבה: נתוני צפייה נמוכים

בשורות רעות לדנה אינטרנשיונל: בזכיינית קשת וערוץ 24 הוחלט כי התכנית "ישנן בנות" בהנחייתה תקוצר משמעותית - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מספר ימי השידור של התכנית יירד משלוש פעמים בשבוע לשניים, וגמר התכנית יהיה קרוב במספר שבועות מהמועד המקורי.

לצורך קיצור משך התכנית, אף הוחלט לעשות שינויים בפורמט. כך לדוגמא, לוואלה! ברנז'ה נודע עוד כי בהפקה החליטו לקצר משמעותית את זמן השידור של כל תוכנית משלוש שעות ולקצץ את החלק שכולל את החלפת הלהקות.

"ישנן בנות", בהפקת "אנדמול ישראל" ובעריכת שבי זרעיה, היא תכנית ריאליטי מוזיקלית ותחרות פופ בין להקות-בנות. אינטרנשיונל מנחה ומשמשת כשופטת ראשית לצד צדי צרפתי, שי כרם וירדנה ארזי. שמונה להקות מופיעות מדי שבוע בפני השופטים והלהקה שמדורגת במקום האחרון נדרשת להחליף את אחת מחברותיה. בשלב מתקדם של התוכנית, מתחיל תהליך ניפוי הלהקות.

ערוץ 24: "שלבי התכנית הם אלמנט דינמי"

יצוין כי בקשת מרבים לשווק את תוכניות ערוץ 24 כאשר הן מגיעות להישגי צפייה גבוהים, כך היה בזמן שידורי האולפן השקוף, שידור "אייל גולן קורא לך" וכן "התבוריס". ישנן בנות" לעומתן - לפחות בכל הקשור להודעות אודות נתוני הצפייה שמוציאה הזכיינית לעיתונות - זכתה מטעם קשת לעבודת יחסי ציבור מועטה בהרבה, ככל הנראה בשל נתוני הצפייה הנמוכים יחסית לציפיות.

גורם בערוץ 24 אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי "מראש משך השידור של התכנית היה גמיש, מועד גמר התכנית לא נקבע כאשר התכנית יצאה לדרך". הגורם סרב לענות לשאלה האם נתוני רייטינג נמוכים או חוסר שביעות רצון בזכיינית קשת מהתכנית הם אלה שהביאו להחלטה לקצר אותה, אולם ההערכות בתעשייה הן שבכך נעוצות הסיבות להחלטה.

מערוץ 24 נמסר בתגובה: "התכנית 'ישנן בנות' היא פורמט חדש ומקורי וככזה שלבי התכנית הם אלמנט דינמי הנתון לשינויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully