וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תו השעה

13.2.2014 / 15:13

דממה, הלוגו על הבמה: שפ"מ, משווקת זמן הפרסום ב"קול ישראל", מעלה באמצעות משרד הפרסום Y&R ישראל קמפיין המציף את החשיבות הרבה שיש ללוגו מוזיקלי בפרסומות

שפ"מ, משווקת זמן הפרסום ב"קול ישראל", מעלה באמצעות משרד הפרסום Y&R ישראל קמפיין המציף את החשיבות הרבה שיש ללוגו מוזיקלי בפרסומות.

לצורך הקמפיין הוכנו שישה תשדירים. כל אחד מהם כולל לוגו מוזיקלי שהפך למזוהה עם מותג מזון או משקאות ישראלי ומוכר. בשפ"מ אומרים כי מטרת הקמפיין היא להוכיח כי הלוגו המוזיקלי הפך למזוהה כל כך עם המותג, עד שאין צורך להזכיר את שם המותג או להראותו כדי שהמאזינים יזהו אותו.

לדברי שרית אריסון שטמלר, סמנכ"ל השיווק של שפ"מ: "מרבית המפרסמים משקיעים הון ביצירה המשמשת כפסקול אישי למותג, שזה טוב, אבל לא מספיק טוב - כיוון שאותם מפרסמים מעלים את השיר או הלוגו המוסיקלי לשבועיים בטלוויזיה, ולא מממשים את הפוטנציאל והכוח הקיימים מעבר לאותם שבועיים. אילו היו חושפים את השיר או הלוגו המוזיקלי גם ברדיו, בתקציב קטן יחסית, הם היו מעצימים את הקמפיין בתודעת הצרכנים לאורך זמן ,ומפיקים ממנו ערך הרבה יותר גדול".

גיא בר, מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי y&r Israel מציין כי "אחת ממטרות הקמפיין הינה לעודד יותר לקוחות מתחומי המזון והמשקאות לפרסם ברדיו, דבר שהם נוהגים לעשות פחות. לכן, החלטנו להמחיש להם עד כמה חזק הוא הנכס הווקלי שלהם. לטובת כך לקחנו את המוזיקות המוכרות של שישה מהמותגים המובילים בקטגוריות המזון והמשקאות ובלי להגיד את שם המותג הוכחנו שמיליון וחצי מאזינים יודעים בדיוק על איזה מותג מדובר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully