וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש רגעים שצריך להניף דגל שחור והמרדף אחר רייטינג צריך להסתיים כאן"

17.2.2014 / 10:44

רונן מדזיני, לשעבר הכתב המדיני של ynet, זועם על הבוס לשעבר טיפנברון שקידם בעמוד הבית את ההפנייה "איך נשמעת בתולה בסקס ראשון?"; "מתבייש לראות מה נהיה ממנו"

רונן מדזיני, בעבר הכתב המדיני של אתר ynet וכיום דובר שגרירות ישראל ביפן, מצטרף למחאת רשת ההולכת וגוברת שעוררה הפנייה בעמוד הבית של ynet שנשאה את הכותרת "איך נשמעת בתולה בסקס ראשון?". מדובר בהפנייה לתכנית מקור של האתר TMI בעריכת גלעד שנהב.

"כמי שעבד ב-ynet בימיו הגדולים אני מתבייש לראות מה נהיה ממנו", כתב מדזיני לחבריו בעמוד הפייסבוק הסגור שלו. "יש רגעים שצריך להניף דגל שחור והמרדף אחר רייטינג צריך להסתיים כאן. אתר חדשות צריך להאיר פינות חשוכות, לא לצבוען בצהוב". מדזיני התפטר מ-ynet לפני כשנתיים, לאחר שורת תפקידים בכירים בו. הוא עבד בו תחת יון פדר, העורך הקודם אותו החליף ערן טיפנברון שעורך את ynet היום.

פוסט מחאה בעקבות הפניית פייסבוק ב-ynet. פייסבוק, צילום מסך
"נמאס כבר מכל מי שמנסה להקפיץ את עצמו מעלה בסולם הרייטינג". מדזיני/צילום מסך, פייסבוק

"כשאתם מסתכלים בתום העריכה איך זה יצא - זה מסב לכם גאווה?"

ההפנייה הבוטה מעמוד הבית של ynet עוררה כאמור את זעמם של גולשים רבים שטענו כי היא חסרת רגישות ובלתי הולמת לאתר הפונה גם לצעירים. פרק התכנית TMI נושא כעת את הכותרת "הייתי שוכב עם טרנסג'נדר", ובכותרת המשנה שלו מצוין "איך עושה בתולה".

בפוסט המקורי, אותו שיתף מדזיני, נכתב: "נמאס כבר מכל מי שמנסה להקפיץ את עצמו מעלה בסולם הרייטינג ומנסה להוסיף לעצמו עוד חשיפה ומוכן להשתתף בטינופת הזו ולרדת לזנות ולכזה שפל. תגידו - בסוף, כשאתם מסתכלים בתום העריכה איך זה יצא - זה מסב לכם גאווה? אתם אומרים לעצמכם 'וואי, אשכרה שיחקתי אותה'? 'זה היה מצחיק?'".

אפרת אברמוב ואבי אטינגר בתכנית TMI. ynet, צילום מסך
"הכי חשוב, שראו את השם שלכם עוד כמה דקות באינטרנט". אברמוב ואטינגר/צילום מסך, ynet

"כל הכבוד חבר'ה!"

ערן קנסיפר, הגולש שהעלה את צילום המסך, פנה בבוטות ישירות לטיפנברון. "אז ערן טיפנברון, עורך YNET - יש לי שאלה אלייך: "איך נשמעת בתולה בסקס ראשון"? (ואם אתה לא יודע את התשובה, אתה יכול לשאול את הבת שלך... בטח כבר הסבירו לה בכתבה איך זה באמת נשמע). ולאבי אטינגר, אפרת אברמוב ושאר אנשי הביצה שמסכימים לקחת בדבר השפל והנמוך הזה - כל הכבוד חבר'ה! טוב שאתם נותנים יד למשהו שצריך להישאר בתוך מערכונים למבוגרים ולא להיות חשוף לילדים קטנים. עזבו את הכל, הכי חשוב, שראו את השם שלכם עוד כמה דקות באינטרנט. ישר כח!".

ב-ynet בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully