וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את אלירן טל

17.2.2014 / 11:05

כתב ערוץ 1 בחיפה והצפון ויו"ר תא עיתונאי חיפה (צילום: ערן גילווארג)

גיל: 36

השכלה: תואר ראשון בתקשורת וניהול ותואר שני במינהל ציבורי למנהלים מטעם אוניברסיטת חיפה.

תפקידים קודמים: התחלתי ככתב צעיר בראש 1 עם סיון רהב מאיר, רן בנימיני ועוד רבים וטובים. עם שחרורי משירות צבאי ב-8200 התחלתי לכתוב ב"ידיעות חיפה" ומיד אחר כך בחדשות הוט וב"ישראל היום". בערוץ 1 אני כבר 6 שנים.

מי פתח לך את הדלת לתעשיה: יורם מארק רייך ויעקב שחם נתנו לי את ההזדמנות ללמוד את המקצוע, הדריכו אותי והאמינו בי. כשנקודת הפתיחה טובה, אתה יכול להגיע רחוק.

איפה אתה בעוד 5 שנים? מאמין שבתחום התקשורת, לאו דווקא בעיתונות לצערי בגלל מצבה הרעוע בעיקר בפריפריה. מאמין בכישוריי להוביל ולנהל.

מה אתה אוכל לצהריים? בכל יום אני מצלם במקום אחר בארץ: יום אחד בחיפה, או בנצרת, חדרה, עפולה ואפילו בתל אביב. בכל עיר או כפר אנחנו מכירים כמה מסעדות טובות.

פרגן למתחרים: אתה דוחק אותי לפינה כי יש רבים וטובים. כל חבריי לתא העיתונאים הם אנשים מוכשרים שמשרתים נאמנה את ה"לקוחות" שלנו, תושבי חיפה והצפון. אנחנו מתחרים זה בזה, כל אחד רוצה לבלוט ולהביא סיפורים טובים וראויים, סקופים, אבל אנחנו יודעים גם לסייע ולשתף פעולה כשצריך והשילוב הזה מוכיח את עצמו והוא קרה רק אחרי שהקמנו את התא. יחד גם הפקנו את כנס חיפה לתקשורת שהפך לסיפור הצלחה ומשך אליו 650 אנשי תקשורת שהשתתפו בו מכל רחבי הארץ. מה שמוכיח: כוחנו באחדותנו.

אלירן טל. ערן גילווארג
אלירן טל/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully