וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל אם ובת קוראות מעריב בשבת

19.2.2014 / 11:28

מגזין "נשים" מבית מקור ראשון ירכז את מאה הנשים הדתיות המשפיעות ביותר במגזר הדתי לאומי בישראל, ולוואלה! ברנז'ה הגיעו שמות נשות התקשורת שיככבו ברשימה

פרויקט מיוחד של מגזין "נשים" מבית מקור ראשון ירכז את מאה הנשים הדתיות המשפיעות ביותר במגזר הדתי לאומי בישראל, ולוואלה! ברנז'ה הגיעו שמות נשות התקשורת שיככבו ברשימה.

ועדה מיוחדת שהרכיבה מערכת המגזין לשם הדירוג בחרה נשים בכמה קטגוריות כגון חינוך, משפט ועסקים, ובקטגוריית התקשורת יופיעו כתבת חדשות 2 סיון רהב-מאיר, בעלת הטור ב"סופהשבוע" ומגישה ב"גלי ישראל" שרה ב"ק, פרשנית "ישראל היום" אמילי אמרוסי, שדרנית גלגלצ לבנת בן-חמו ועיתונאית "מקור ראשון" לשעבר וסופרת הילדים אתי אלבוים.

את הפרויקט יזם המגזין "נשים" לקראת גיליון ה-150 שלו, והוא יושק באירוע "האדרת נשים" שיתקיים בנמל ת"א בתחילתצ מרץ בהשתתפות מאה הנשים שנבחרו על ידי המגזין. האירוע יהיה, כצפוי, לנשים בלבד.

מגזין 'נשים' הוא מגזין לייף סטייל דו חודשי המגזין בהיקף של כ-116 עמודים. הוא יוצא בפורמט כרומו בכ-40 אלף מנויים בכל רחבי הארץ ונמכר גם בחנויות וברשתות ספרים. עורכת מגזין 'נשים', לימור גריזים-מגן מסרה לוואלה! ברנז'ה: "אנחנו גאות ומתרגשות לחגוג את הצלחתו העצומה של המגזין עם הקוראות שלנו. בשנים האחרונות הפך מגזין 'נשים' לעיתון מוביל וקובע דעה, ודווקא משום כך חשוב לנו לחגוג באירוע שכולו האדרת נשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully