וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המופע של ז'וז'ו

24.2.2014 / 11:22

המאבק ברשת ב' מגיע למיקרופון: מגיש "שירים ושערים" ז'וז'ו אבוטבול מגנה בשידור, זו הפעם השלישית, את עיצומי העובדים. אלו מצידם, לא נשארים חייבים - ותוקפים חזרה

יח"צ - חד פעמי

עיצומי העובדים ברשת ב' מביאים לפילוג בקרב עובדי רשות השידור, שמגיע גם אל המיקרופון: מגיש "שירים ושערים" ז'וז'ו אבוטבול מגנה בשידור, זו הפעם השלישית, את עיצומי העובדים שהביאו לאיחור של שעה בתחילת התכנית בהגשתו. בוועד זועמים, וטוענים כי הוא מנצל לרעה את הגישה שיש לו למיקרופון, ושההנהלה מגבה אותו ומנעה מהקראת תגובתם בשידור.

"אני רוצה להביע מחאה אישית על הפגיעה החוזרת ונשנית בציבור המאזינים שלנו", אמר בפתח תכניתו האחרונה. "אני לא מבין את ההחלטות של הוועדים, לא מבין את המניעים שלהם. הם שוב משביתים לנו, ואני שואל למה? מה השגתם עד היום ולמה?", הוא הוסיף "אני אדאג שפעם הבאה שיעשו לנו עיצומים - יהיה שידור מתל אביב כדי שהמאזינים לא ייפגעו".

גורם בוועד העובדים אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי למערכת התכנית הועברה תגובה, אולם בשל החלטת הנהלת הרדיו היא לא הוקראה. "מוטב היה לו העניין לא היה עולה כלל לשידור, אך משהפכנו צד מותקף בשידור, מן הראוי שנהיה צד מגיב בשידור", אמר. "החלטת מנהל הרדיו לא לאכוף את נהלי הרשות מול עובד אוהד (ז'וז'ו אבוטבול, ד.א.) ולאפשר ניגוח של ועד עובדים נבחר בשידור, יש לא רק משום טעם נפגם וניצול לרעה של משאב ציבורי אלא הפרה של ממש של המגבלות הקבועות בנהלים הקיימים ברשות".

ועד העובדים: "המעשה מנוגד לנוהלי העבודה"

כזכור, עובדי קול ישראל המצוים בסכסוך עבודה מפעילים זה שבועות ארוכים עיצומים המשבשים את פעילות הרדיו. העובדים מוחים, בין היתר, על הקפאת קידום עובדים בדרגות, בשכר ובתפקידים, אי מתן תוספות שכר שניתנו במגזר הציבורי, אי קליטת עובדים חדשים במקום עובדים פורשים ופוליטיזציה בשידור והעדפת עובדים שאינם מהרדיו למשימות שידור.

מוועד עובדי קול ישראל נמסר לואלה! ברנז'ה: "העובדים העיתונאיים בקול ישראל מביעים צער על החלטתו של עובד להשתמש במיקרופון (בפעם השלישית) כדי להביע את דעתו נגד מאבקם של חבריו. העיתונאים מקפידים להביע את מחאתם בדרכים הלגיטימיות, קרי בעיצומים ולא בטורים אישיים בשידור שהם בבחינת הפרת משמעת. המעשה מנוגד לנוהלי העבודה ולכללי האתיקה ואנו מופתעים שההנהלה מאפשרת זאת שבוע אחר שבוע וחרף התראותינו".

תגובת הנהלת קול ישראל לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully