וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וזה רק הפרימו

25.2.2014 / 16:32

אוהדי מכבי ת"א הצליחו להביך ב"יציע העיתונות" את פרשן הספורט משה פרימו. הנשק: סמס אנונימי עם סקופ מפוברק - אותו הקריא אותו בשידור. פרימו: "הסתלבטתי על השולח"

אוהדי מכבי תל אביב הצליחו להביך אתמול באמצע שידור "יציע העיתונות" את פרשן הספורט משה פרימו, שאינו אהוד על מועדון הספורט, כאשר שלחו לו באמצע השידור סמס אנונימי עם סקופ מפוברק - והוא הקריא אותו בשידור.

מאוחר יותר העלו האוהדים לקבוצה בפייסבוק צילום מסך של התכתובת עמו כפי שהתקיימה בשידור. הסקופ המזויף בישר כי שחקן מכבי תל אביב, קרלוס גרסיה, יקבל אזרחות ישראלית על מנת שישחק בנבחרת ישראל, ובעקבותיו נפתח דיון באולפן התכנית.

משה פרימו: "רוצים סקופ? רוצים את זה?!"
ניב רסקין: "כן, בבקשה משה".
משה פרימו: "יש מסמכים בהתאחדות לכדורגל, גרסיה מתאזרח!".

"את פרימו, שאפילו לא זיהה את המספר ממנו נשלח 'הסקופ', זה לא מעניין מי שלח או מה הנימוקים. הוא מפרסם. העיקר לשמור על התדמית שלו כסקופיונר. ככה נראית התקשורת שלנו, ככה נראה הכדורגל שלנו", נכתב בעמוד שאליו הועלה צילום המסך של התכתובת.

תכתבות סמסים עם משה פרימו. עמוד הפייסבוק "משה פרימו ציון 3", צילום מסך
עמוד הפייסבוק שלועג למשה פרימו/צילום מסך, עמוד הפייסבוק "משה פרימו ציון 3"

"26 שנה אני נותן סקופים, ואף פעם הברנז'ה לא מתעניינת"

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אומר פרימו בתגובה כי למיטב ידיעתו - דווקא לא מדובר במידע שגוי לחלוטין. "לא נכון להגיד שנפלתי, דווקא יש בהתאחדות מחשבה כזו. לא בדרך של דיון אמנם אבל זה קיים", הוא אומר. "26 שנה אני נותן סקופים, ואף פעם הברנז'ה לא מתעניינת".

"אין לי בעיה להודות בטעות, אבל זה סיפור מצחיק - הבנאדם הזה שסימס לי הוא כל תכנית שולח לי 20 סמסים ואתמול החלטתי שאני מסתלבט עליו. שאלתי אותו מי זה והוא אומר לי שם שאני לא מכיר, אז מיד הבנתי שזה מתחזה. אולי אבקש מאבי ברזילי (עורך התכנית, ד.א) הבהרה בתכנית הבאה", דברי פרימו.

תגובת ערוץ הספורט לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully