וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: תחרות מבית ל-ynet? 'ידיעות' ישיק השבוע אפליקציה חדשה

26.2.2014 / 11:17

"ידיעת אחרונות" ישיק השבוע את אחד הפרוייקטים השאפתניים ביותר שלו - אפליקציה בשם yapp, אשר צפויה להשיג לעורך העיתון המודפס רון ירון יתרון, ולפתוח חזית נגד ynet

עיתון "ידיעת אחרונות" ישיק השבוע את אחד הפרוייקטים הקדחתניים ביותר שעל פיתוחו עמלו בחברה בחודשים האחרונים - אפליקצייה חדשה בשם yapp, שמטרתה לחבר בין העיתון המודפס לבין מכשיר הסמארטפון והטאבלט.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי האפליקציה תעשה שימוש בטכנולוגיית "מציאות רבודה" - המשמשת להצגה משולבת של תכנים המצולמים בסלולר, במקרה זה תכני העיתון, יחד עם תכנים שיסופקו על ידי האפליקציה באופן אינטראקטיבי.

בכך מקווים במערכת העיתון לצמצם את הפער מול אתר ynet ולהדביק את היתרון שיש לאתר בהצגת מידע דינאמי. השקת האפליקציה החדשה צפויה לעורר את התחרות הפנימית בתוך הקבוצה ואת המתיחות הקיימת ממילא בין המערכות - אשר למרות הסינרגיה שקיימת בינן הן עדיין מקיימות תחרות על הישגים של תכנים חדשותיים בלעדיים. בתחרות זו, כעת עם השקת yapp, השיג עורך העיתון המודפס רון ירון צעד לטובת עיתונו אשר מעמדו סובל מהיחלשות מתמדת במעמדו במסגרת היחלשות מעמד העיתונות המודפסת בארץ ובעולם.

האפליקציה החדשה של 'ידיעות' (בפיתוח "ידיעות טכנולוגיות") היא מעין אפליקציית מצלמה שתאפשר לנגן מוסיקה וקטעי ווידאו ישירות מעיתון הנייר ותהפוך אותו, למעשה, לאלקטרוני ודינאמי. ב"ידיעות אחרונות" מתכוונים באמצעותה להחליף את השימוש שנעשה עד כה באפליקציית ycode ששימשה את הקוראים בשנים האחרונות ל"סריקה" של קודים מודפסים מהעיתון שהיוו מעין "לינקים" להורדה של תוכן מהרשת כמו קטעי מוזיקה.

בשבועות האחרונים ערכו במחלקה הטכנולוגית של "ידיעות אחרונות" הדרכות לעורכי העיתון והוסברה להם כיצד פועלת הטכנולוגיה החדשה ובאילו אופנים הם יכולים לשלב אותה בדיווחי העיתון השוטפים. על העורכים יהיה לשלב בעמודי העיתון קודים מתאימים, והם ייסרקו על ידי הקוראים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully