וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיד אישה

26.2.2014 / 14:03

צוות משותף לתא העיתונאיות ושדולת הנשים בכנסת הוקם הבוקר - כך נודע לוואלה! ברנז’ה. על הפרק: חקיקה בנושא ייצוג וסיקור נשים, והקמת מנגנון ניטור פרסומים שמבזים נשים

תא העיתונאיות יקים צוות עבודה משותף עם שדולת הנשים בכנסת - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מטרת הצוות תהיה לקדם את פעילות תא העיתונאיות ואת שינוי השיח הציבורי בנושאי סיקור נשים, ייצוג ומגוון של נשים בתקשורת וחקיקה בנושא.

חברות התא יזמו מפגש היכרות עם חברות הכנסת, והוא נערך הבוקר. במסגרת הפגישה עלו רעיונות לשיתופי פעולה עתידיים כדוגמת קידום יוזמות בנושאי ייצוג נשים בתקשורת וסיקור תקשורתי של נושאי הטרדות מיניות. אחת היוזמות היא הקמת מנגנון מעקב (קשבות) אחר כלי התקשורת והסקור שלהם את הנושאים הללו.

בתא העיתונאיות אמרו היום לוואלה! ברנז'ה כי בכוונתם לקדם באמצעות השדולה גם תחומים של רגולציה. "בפגישה הודגשו, בין היתר, האלמנטים המשותפים לנשים פוליטיקאיות ונשים בתקשורת, סולידריות נשית וחשיבות שיתוף הפעולה החדש", אמרו. "עוד הוחלט לקדם רגולציה ומחקר בנושא ייצוג נשים בתקשורת ומניעת אפליה על רקע מגדרי וכי הפורום ייפגש בעתיד להמשך קידום הפעולות והמטרות המשותפות".

בפגישה נכחו בין היתר חברות התא הדס שטייף, אריאנה מלמד, נעמי דרום, טל לאור, ליאת שלזינגר, ירדן סקופ, ורד כהן ברזילי, טל שניידר, אפרת אדמון, הדס בן אליהו ושרון כידון. את המפגש אירחה חברת הכנסת מרב מכאלי, ונכחו בו גם תמר זנדברג, קארין אלהרר, שולי מועלם, איילת שקד, מיכל בירן, פאינה פרנקל, יפעת קריב, סתיו שפיר, גילה גמליאל, זהבה גלאון, עליזה לביא מיכל רוזין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully