וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרוגים והנכונים

27.2.2014 / 12:28

מגזין מוצש של "מקור ראשון" מציין 150 גיליונות ומונה את הצעירים המבטיחים של הציונות הדתית, בהם כתב הדתות של גל"צ, כתב מדור היהדות של ynet ועורך מדור וואלה! יהדות

מגזין מוצש של "מקור ראשון" מציין 150 גיליונות, ולרגל המאורע הוא מונה את 150 הצעירים המבטיחים של הציונות הדתית, בהם גם כמה אנשי תקשורת צעירים. "אלה לא עוד 'דתיי מחמד', אלא קבוצה איכותית ומשפיעה של דתיים שנמצאים בחזית המערכת התקשורתית ובכלי התקשורת הארציים והמובילים", אומרים במגזין.

ברשימת הצעירים מתחום התקשורת נמצאים כתב הדתות של גלי צה"ל, יאיר שרקי (בנו של הרב אורי שרקי), עורך מדור וואלה! יהדות אהוד מאיר, כתב מדור היהדות של ynet קובי נחשוני, נריה ארנון דוברת היישוב היהודי בחברון ורוני ארזי, לשעבר דובר מועצת יש"ע והיום בעלים של חברת הניו מדיה "משרוקית". 150 הצעירים הדתיים ישתתפו היום (חמישי) באירוע השקה מיוחד שייערך בירושלים.

מגזין "מוצש" הושק על ידי "מקור ראשון" לפני כשלוש שנים והוא מופץ מאז בכל סוף שבוע כחלק מחבילת המנויים של העיתון. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, בימים אלה שוקדים בקבוצת מעריב-מקור ראשון על אתר אינטרנט חדש בנושא תרבות ובידור תחת השם "מוצש" אשר יתבסס על תכנים של המגזין התרבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully