וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

27.2.2014 / 17:11

לערוץ 24 יש סמנכ”ל שיווק ומכירות חדש • טיים אאוט מתחדש במשנה לעורכת • החברים מהחדשות המקומיות מתמקמים • ובפינת הבונוס הפעם: קצת פרגון ליח”צ • ויש עוד. הכל בפנים

לערוץ 24 יש סמנכ"ל שיווק ומכירות חדש - טל סיטון, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. סיטון מגיע אליו מערוץ 9 שם כיהן בשנים האחרונות בשורת תפקידים בכירים, כשהאחרון בהם הוא סמנכ"ל השיווק והמכירות של הערוץ. מינויו של סיטון מגיע לאחר מינויו של אורי דיקשטיין לתפקיד מנכ"ל ערוץ 24, ובקרוב ימונה לערוץ גם עורך ראשי חדש במקום אלון ימין.

מתייצבת שדרת התוכן ב"טיים אאוט": אחרי עזיבתו של העורך איתי ולדמן ומינויה של עדי עוז במקומו, לוואלה! ברנז'ה נודע כי המגזין מתחדש במשנה לעורכת חדשה - שירה פור, עד לאחרונה כתבת אופנה באתר "פאשן פורוורד" של מאקו. בעבר שימשה פור ככתבת ועורכת בערוצי האוכל והלייף סטייל של וואלה! וככתבת במגזין "את".

מדברים על זה גם בעבודה

נמשך שיבוצם בתקשורת של יוצאי החדשות המקומיות של HOT: רפי ברבירו, שהיה כתב של המערך בשלוש השנים האחרונות, מונה לעורך משנה בתוכנית "מדברים על זה" של הזכיינית רשת עם שי גולדן ונעמה חן, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. ברבירו שימש בעבר ככתב ynet במשך חמש שנים, ואת דרכו העיתונאית התחיל במוסף "7 ימים" של ידיעות.

ואם כבר שי גולדן, אז הוא ושרון כידון ייפגשו מחר במסדרונות אולפני רדיו תל אביב עם פאולה רוזנברג ודליק ווליניץ, אשר ייחלו בהגשת תכנית סופ"ש חדשה שתיקרא "שישי בבוקר", אשר תהווה מעין תכנית בת לתכנית האקטואליה היומית של התחנה.

כתבים בבירה, תעצרו בצד: הדובר הוותיק של מחוז ירושלים של המשטרה סנ"צ שמוליק בן רובי הודיע על סיום תפקידו אחרי 19 שנים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

זכות הדיבור לבן רובי: "אני עוזב את התפקיד בתחושת מיצוי וסיפוק אחרי תקופה ארוכה. ירושלים מעבר להיותה בירת ישראל היא אחד המקומות הרגישים והנפיצים והמורכבים בעולם ולכן העבודה הייתה מאתרת על בסיס יום יומי. עבדתי לאורך השנים עם מפקדים בעלי שיעור קומה ושוטרים מסורים. אני מאחל הצלחה רבה למחליפי סנ"צ אסי אהרוני".

שבת עם קצת יח"צ

ופינת הבונוס השבוע - מתחום היח"צ: משרד הייעוץ התקשורתי "פרו אסטרטגיה" ממזג לתוכו את חברת יחסי הציבור "גיא אופק תקשורת". עובדי המשרדים ישמחו לדעת שביחד הם 12 מנהלי תיקים ויועצי תקשורת. וגם: את יחסי הציבור של הערוץ היהודי-ישראלי החדש בראשות מוטי שקלאר שיעלה בערוץ 20 ינהלו נירית וייס ומאיה קרבט המחזיקות במשרד משותף. שבת שלום ומבורך.

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully