וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס המכון לתקשורת בי"ל יוענק לאתר "אל מוניטור"

2.3.2014 / 13:12

אתר החדשות הבין-לאומי "אל מוניטור" אשר שלוחתו הישראלית הוקמה לפני שנה, זכה ב"פרס לתקשורת חופשית וחלוצית" על סיקורו את הנעשה במזרח התיכון

אתר החדשות הבין-לאומי "אל מוניטור" יקבל את פרס המכון לתקשורת הבינלאומית לשנת 2014. הפרס ניתן על "לכלי תקשורת חופשית וחלוצית או ארגונים על מלחמתם להבטחת תקשורת חופשייה ויותר עצמאית במדינתם, איזורם או באופן גלובלי".

עקיבא אלדר: 'אל מוניטור' מאפשר לנו להיות חופשיים לחלוטין, להיות מעין לוויין המשקיף מעל כולם".

"אל מוניטור" שעלה לאוויר לפני כשנתיים הוא אתר המסקר לעומק את הנעשה במזרח התיכון ומפרסם מאמרים של עיתונאים מ-17 מדינות שונות בהן לבנון, ארצות הברית, עיראק ומצרים. מאחורי האתר עומד איל הנפט הסורי-אמריקאי ג'מאל דניאל המתגורר בשוויץ, ומטה החברה נמצא ביוסטון שבארצות הברית.

רוב התוכן של "אל מוניטור" מבוסס על תרגום מאמרים של עיתונאים בכירים בשפות שונות כאשר בישראל נלקח בעבר התוכן מ"ידיעות אחרונות" ו"מעריב". לפני שנה הוקמה לו מערכת בישראל וכותבים בו בין היתר עקיבא אלדר, מזל מועלם, בן כספית ושלומי אלדר.

"אני מצביע בעד אל מוניטור כדי להכיר בסיקור המיוחד, החד ומאוזן של מצרים, סוריה, ואזורי פלשתין-ישראל בחודשים האחרונים", כתב אחד מהשופטים של המכון לתקשורת בין לאומית. "הוא באמת הוכיח את הערך שבסיקור מצבים אלה. 'אל מוניטור' עושה עבודה ראויה לציון בכך שהוא מתעלה על שותפויות ודיבור סרק כדי להעניק פרשנות וחדשות מעוררי מחשבה על המזרח התיכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully