וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף כרמל עוזב את איגוד הבימאים ומקים משרד יח"צ

2.3.2014 / 15:54

מנכ"ל איגוד הבימאים אסף כרמל הודיע על עזיבה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הוא יפנה ליח"צ כעצמאי. כרמל: "הייתה זו פריבילגיה להיות שותף למאבקים ציבוריים צודקים ומסעירים"

אסף כרמל אשר שימש בחמש השנים האחרוונת כמנכ"ל איגוד בימאי הקולנוע והטלוויזיה החליט לפרוש מהתפקיד - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הוא יפנה לקריירה עצמאית בתחום הדוברות והייעוץ התקשורתי. את מקומו תתפוס חגית רייכל.

כרמל החל את דרכו המקצועית בתחום התקשורת כעיתונאי. הוא כתב במקומונים "ירושלים" ו"כל העיר" ובהמשך בעיתון "הארץ" שם שימש, בין השאר, ככתב במוסף השבועי וככתב לענייני תקשורת. אחר כך התמנה למנכ"ל איגוד במאי הקולנוע והטלוויזיה.

כרמל שימש, בין השאר, כדובר מטה מאבק היוצרים, והיה אחראי במידה רבה לבולטות התקשורתית של מאבקי האיגודים בשנים האחרונות. בחודשים האחרונים היה כרמל שותף בצוות שהוביל את מאבק הבמאים והתסריטאים נגד ההכרזה על חברת התמלוגים תל"י כהסדר כובל.

אסף כרמל אישר את הפרטים ומסר לוואלה! ברנז'ה: "אני עוזב איגוד שהיה לי לבית, וזו לא קלישאה ריקה מתוכן. אין הרבה מקומות עבודה שנותנים לך את הפריבילגיה להיות שותף כמעט בכל רגע לקמפיינים ומאבקים ציבוריים צודקים וגם מסעירים".

"זכיתי לכל אורך הדרך לעבוד עם אנשים נפלאים ומאוד יצירתיים, ואני רוצה להודות במיוחד לשלושה חברים: רני בלייר, יו"ר האיגוד עד לפני שנה וחצי; יריב הורוביץ, יו"ר האיגוד הנוכחי; וחגית רייכל, שהיתה יד ימיני באיגוד ועכשיו מחליפה אותי. אני מאחל לה ולאיגוד המון הצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully