וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרוד הראל ישיק במיפ פורמט לשעשועון טריוויה בפיתוחו

3.3.2014 / 12:10

מנחה הטלוויזיה נמרוד הראל חבר לחברת "אקפלה", ויחד הם מפיקים פורמט טריוויה חדש שיוצג בפסיטבל מיפ ויופץ בחו"ל. בבסיסו: השתתפות אקטיבית של הקהל והיכולת לקחת את הפרס

חברת הפיתוח וייצוא הפורמטים הישראלית "אקפלה" ומנחה הטלוויזיה נמרוד הראל ("בלתי נתפס", "העוקץ"), מפיקים בימים אלה פיילוט לפורמט מקורי לשעשועון טרוויה. לפי דיווח החברה היא משקיעה בפורמט סכום של מיליון דולר.

הפורמט יצולם באנגלית, בהנחיית כוכב הטלוויזיה הבינלאומי אנדרו גינסברג ("הרווק", "כוכב נולד אוסטרליה") והוא יושק במיפ להפצה ישירה לשווקים בינ"ל.

הפורמט החדש ייקרא "THE BIG PICTURE" ושאלות הטריוויה שבו יתבססו על תמונות בלבד. בעיקרו הפורמט אלמנו של שיתוף הצופים שיכולים לענות על שאלות באמצעות הסמארטפון או הטאבלט, ולהפוך להיות מתמודדים נוספים לצד המתמודד באולפן, להשתתף אתו בזכייה, או לזכות בפרס הראשי.

יוצרי הפורמט, נמרוד הראל ואקפלה, מסרו כי "זוהי טלוויזיה שמייצרת live event בכל תכנית מחדש, אבל בלי החסרונות ההפקתיים של שעשועון גדול בשידור חי והעובדה שהצופה בבית יכול להיכנס "פיזית" לתוכנית ולקחת את המיליון, נותנת משמעות חדשה לגמרי לקונספט של צפייה אקטיבית ומשפיעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully