וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוקר בשידור חי בוואלה! ברנז'ה: הצגת מסקנות ועדת לנדס

6.3.2014 / 8:15

במשרד התקשורת ביטלו אמש את מסע”ת להצגת מסקנות ועדת לנדס, זאת עקב האירועים הבטחוניים. הבוקר ב-9.00 היא תשודר בשידור חי בוואלה! ברנז’ה

מסקנות ועדת לנדס לבחינת השידור הציבורי אשר סיימה השבוע באופן סופי את עבודתה, יוצגו הבוקר במסיבת עיתונאים במעמד שר התקשורת גלעד ארדן שתתקיים בשעה 9.00. האירוע יועבר בשידור חי בוואלה! ברנז'ה.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, מסתמן כי הוועדה תמליץ על הקמת מנהלת שאליה יועברו סמכויות הרשות באופן הדרגתי עד שרשות השידור, בפועל, תיסגר. לנדס, שהיה שותף להקמת חברות חדשות, ימליץ להקים את המנהלת החדשה בבניינים חדשים ואולפני רשות השידור הישנים לא ישרתו אותה עוד.

לצד גיבוש מסקנות הוועדה גובש גם תזכיר תיקון חוק רשות השידור, ועבודת המחלקה המשפטית של משרד התקשורת התקיימה במקביל לעבודת הוועדה בחמשת החודשים האחרונים. התזכיר גובש במלואו והוא מוכן להגשה בצמוד למסקנות. במשרד התקשורת יודעים הבוקר כי בעוד במגרש שלהם הדברים מוכנים וסגורים, הקרב העיקרי יעבור כעת לזירה הפוליטית.

מיד עם קבלת מסקנות הוועדה יגיש ארדן את הצעת החוק הממשלתית לוועדת שרים לעניני חקיקה. בשלב זה צפויה להתחיל הסחרחרה הפוליטית: רשות השידור במצבה הנוכחי היא כלי ביד הדרג הפוליטי, אנשיה מונו על ידו, וכיוון שכל שר רשאי להגיש לממשלה ערר על החלטת ועדת השרים - לא מן הנמנע כי יהיו בכנסת התגדויות בשלב זה, וכן בשלבי חקיקה מאוחרים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully