וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תובעת את ONE: פרסומים שקריים וסיקור שלילי מתמשך

5.3.2014 / 13:45

מחריף הסכסוך בין אתר הספורט למועדון: לוואלה! ברנז'ה נודע כי בקבוצה שלחו לאתר מכתב התראה בשל פרסום אודות פגישה לכאורה בין נשיא המועדון לבין מאמן בית"ר ירושלים

עליית מדרגה בסכסוך המתמשך בין מועדון מכבי חיפה לבין אתר הספורט ONE: לוואלה! ברנז'ה נודע כי במועדון מאיימים להגיש תביעת דיבה נגד האתר בשל מה שהם מכנים "פרסומים שקריים" עליהן חתום עורך האתר גידי ליפקין. במועדון שלחו לאתר מכתב קדם תביעה במסגרתו הם דורשים פיצוי של 300 אלף שקלים בעקבות הפרסום.

באתר ONE פורסם כי "השניים נראו יחדיו בחדר VIP במסעדה ידועה במרכז תל אביב, ששחר נוהג לאכול בה. זו תקופה ששמו של לוי עלה כמועמד לחזור למכבי חיפה, שיודעת שהוא למעשה מי שיכול לעשות סדר במועדון שכה זקוק לו". במועדון הוציאו הכחשה רשמית לפרסום, ומסרו כי "כל הפרסומים השונים בנושא מאמן מכבי חיפה והספקולציות השונות הן באחריות כותביהם בלבד". רוני לוי עצמו אמר ל-ONE "לא נפגשתי עם יעקב שחר, לא במסעדה, לא במשרד או בכל מקום שהוא. חבל לי שפרסום שכזה יגרום לנזק ופגיעה שלא לצורך בכל הצדדים".

במכתב התראה לפני תביעה ששלח לאתר פרקליט המועדון, עו"ד אודי שוכטוביץ', נדרש מהאתר לפרסם "התנצלות על הפרסום השקרי בצורה ובאופן שיהיו מקובלים על המועדון ואם לא, תוגש תביעת דיבה נגד האתר ונגד הנוגעים בדבר".

בין מכבי חיפה לבין ONE מתקיים סכסוך זה חצי שנה. באחת ממסיבות העיתונאים שהתקיימו לאחרונה אף אסר דובר המועדון דוד בזק על מענה לשאלות של עיתונאי ONE. נשיא המועדון יעקב שחר מסרב זו תקופה ארוכה להתראיין לאתר בשל אופן הסיקור השלילי, לטענתו, שהוא זוכה לו.

במכבי חיפה אישרו את הפרטים. מאתר ONE נמסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "זו לא תהיה הידיעה הראשונה שמכבי חיפה מכחישים ומתבררת כנכונה, יש לנו מקורות שדיווחו לנו על מיקום הפגישה והמועד שבו נערכה. מאחלים למועדון מכבי חיפה המון בהצלחה ושימצאו מאמן לשביעות רצונם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully