וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מפולין אומר אהלן

6.3.2014 / 16:33

נשיא המדינה שמעון פרס ביקר הבוקר במערכת פורטל החדשות "פאנט" המכוון לאוכלוסייה הערבית: "אני לא חושב שיש עוד דבר כזה חסכוני ויעיל בעולם כמו מה שראיתי כאן"

נשיא המדינה שמעון פרס ביקר הבוקר (חמישי) את מערכת פורטל החדשות "פאנט" המכוון לאוכלוסייה הערבית בישראל. "עשיתם דבר בלתי אפשרי. מקום כל כך קטן, להקים מערכת תקשורת כה משפיעה זה יוצא מהכלל. אני לא חושב שיש עוד דבר כזה חסכוני ויעיל בעולם כמו מה שראיתי כאן", אמר פרס.

פרס ציין את ההשפעה הגדולה אשר מובילה מערכת כה קטנה של פורטל חדשותי אשר פונה לקהל הצעיר, "אני חושב שהתרומה הכי גדולה היום, בכל המזרח התיכון, זה להכניס כמה שיותר אינטרנט, מפני שזה מאפשר לדור הצעיר להסתכל קדימה ולראות אתר מתקדם".

עוד הוסיף הנשיא כי "בתחנה הקטנה הזו ששומעים לה מיליון שש מאות אלף איש, תאמינו לי שאתם עושים לא פחות מכל בתי הספר. אני חושב שהדור הצעיר היום יותר מסתכל על הטלויזיה ועל האינטרנט מאשר שומע בשיעורים. על כן, תראו את עצמכם לא רק כטכנאים, אלא כאנשים, נשים, צעירים וצעירות שרוצים להביא חיים יותר צודקים, שלום יותר נכון, לא שנאה".

לעורך הראשי ובעל האתר, בסאם ג'אבר, הודה פרס על קבלת הפנים ואמר: "הופתעתי, מה שיכולת להפיק ממקום כזה קטן, עם קצת יותר ממאה אנשים, בל ימומש. כל הכבוד".

אתר PANET מקבוצת התקשורת פנורמה הוקם בשנת 2002 על ידי בסאם ג'אבר. נוסף על אתר PANET, בבעלות הקבוצה השבועון "פנורמה" ופורטל הנשים NISWAN. על פי נתוני גוגל אנליטיקס, מדיי יום גולשים באתר 1.7מיליון גולשים מישראל וממדינות רבות ברחבי העולם דוגמת: קנדה, אוסטרליה, ארה"ב, מדינות המזרח התיכון, מרוקו ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully