וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: אחרי שהפסיד בסיבוב הקודם - אלי עזור רוצה שוב את מעריב

9.3.2014 / 15:45

שנה וחצי אחרי שבן צבי גבר עליו במאבק הרכישה, נציגי קבוצת הג'רוזלם פוסט שבבעלותו של עזור פנו לנציגי עובדי מעריב ובדקו עמם היתכנות של תמיכה בעסקת רכישה של העיתון

איש העסקים ומו"ל קבוצת הג'רוזלם פוסט אלי עזור מתעניין שוב ברכישת עיתון מעריב, העומד בפני בקשה להקפאת הליכים ועלול לפשוט רגל במידה וזו לא תאושר - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. נציגי קבוצת הג'רוזלם פוסט שבבעלותו של עזור פנו לנציגי עובדי העיתון ובדקו עמם היתכנות של תמיכה בעסקה שכזו.

עובדי מעריב: "מעשיו של בן צבי - הברחת נכסים"

מושך בחוטים, בורח מהכותרות: מי אתה אלי עזור?

בדיון שהתקיים הבוקר בבית המשפט המחוזי בירושלים בבקשת הקפאת ההליכים של מעריב אמרה נציגת העובדים עו"ד גלילה הורנשטיין כי העובדים תומכים בהוצאת "מעריב" למכירה. "אנחנו רוצים להיפרד ושמעריב יוצא למכירה", אמרה והוסיפה כי "אפילו פנו אלינו אבל אני לא יודעת אם ייצא מזה משהו". הורנשטיין לא התייחסה לזהות הפונה, כאמור, אלי עזור.

אין זו הפעם הראשונה בה מתעניין עזור ברכישת מעריב, עסקה עליה התמודד לפני כשנה וחצי והפסיד כאשר נאמני העיתון החליטו למכור אותו לשלמה בן צבי. בעקבות ההפסד, הקים עזור את "סופהשבוע". ההצעה מטעמו של עזור כללה אז את רכישת כלל פעילות העיתון כולל בית הדפוס שכבר הספיק להימכר ל"ישראל היום". עזור הציע 122 מיליון שקל עבוד החברה, והתחייב להמשיך ולהעסיק כ-500 עובדים לתקופה של שנה וחצי.

גורם המקורב לפעילות העסקית של קבוצת הג'רוזלם פוסט אמר כי להערכתו הקבוצה אינה מתעניינית ברכישת מעריב. "זה קשקוש, אך אפשר להתעניין במשהו שעדיין לא הוצע לרכישה?", אומר הגורם. "בשלב הראשון צריך לתת לבעל הבית את ההזדמנות לפתור את הבעיות שלו בעצמו לפני שקופצים מימינו ומשמאלו".

תגובת קבוצת הג'רוזלם פוסט לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully