וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחד, נציל את הדמוקרטיה

9.3.2014 / 17:30

מטה המאבק שלום: כתב השטחים של "הארץ" חיים לוינסון בחזית מול הבלוגרית טל שניידר - "רק רכלנית פוליטית יכולה להתלהב מזה שראש הממשלה מתראיין בשלושת הערוצים"

על רקע הראיונות בתקשורת של ראש הממשלה בסוף השבוע והמחמאות שקיבלה בעקבותיהם הבלוגרית טל שניידר שקידמה בבלוג "הפלוג" שעון עצר לספירת ימים ללא ראיונות מצידו - היה גם מי שבחר לגנות אותה, כתב "הארץ" חיים לוינסון.

"רק רכלנית פוליטית כמו טל שניידר יכולה להתלהב מזה שראש הממשלה מתראיין בשלושת הערוצים, וחוזר שוב שוב ושוב על אותם קלישאות בנושא איראן (השגיאה במקור, ד.א). ממש הישג", כתב לוינסון בחשבון הפייסבוק שלו.

לוינסון אף לגלג בפוסט אחר מאוחר יותר על ניכוס שניידר את הראיונות שנתן נתניהו לקמפיין שהריצה, וטען כי אין טעם בראיונות בהם הוא לא אומר דבר.

"תפרגן, לא יקרה לך כלום"

מנגד, כתב ערוץ הכנסת ירון אברהם, הגיב לשניידר וכתב: "רכלנית? היא עיתונאית רצינית מאוד שמעלה תכנים שאין גם אצלכם, בעיתון לאנשים חושבים. אז באמת, הערכתי אותך עד לרגע זה. עכשיו אני חושב שאתה צר עין. תפרגן, לא יקרה לך כלום. אולי אפילו תרגיש עם זה טוב, לך תדע".

שניידר, מצידה, הדיעה לחבריה שלה כי חסמה את לוינסון בפייסבוק כבר בפעם הקודמת שהכפיש אותה. "אין לי מושג מה הוא כותב וזה גם לא מעניין", הגיבה. בהמשך הדיון אמרה כי היא "לא רואה בו שום דבר חריף ומוכשר", ואף כינתה אותו "אגרסיבי, קיצוני וחפפן".

תגובת חיים לוינסון לוואלה! ברנז'ה: "באמת היה לנתניהו חסר זמן מסך להעביר את המסרים שלו בנושא איראן". לעניין שניידר, אומר לוינסון: "אני חסום אצל אסא כשר, טל שניידר, עידו קינן וג'וני זילבר. חסר לי רק עומרי חיון כדי להשלים את הסדרה של האנשים שמתעסקים בזוטות".

טל שניידר מסרה בתגובה: "אשקול להתקין שעון עצר בעל דיוק של ננו-שניות עד לקשקוש הבא של לוינסון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully