וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 13 שנה במעריב: ליאור לנדנברג פורש

10.3.2014 / 8:59

המשבר במעריב, שלב העזיבות: ליאור לנדנברג, רכז הכתבים של העיתון, ביקש לסיים את תפקידו - כך נודע לוואלה! ברנז’ה; ”היה עמוד התווך של מערכת החדשות"

ליאור לנדנברג, רכז הכתבים של מעריב ביקש לסיים את תפקידו - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. לנדנברג משמש כרכז הכתבים של מעריב מאז שנת 2007 והוא נמנה עם מערכת העיתון זה 13 שנה ומילא תפקידים רבים הן בעיתון ובאתר.

החלטתו של לנדנברג לפרוש מגיעה בעקבות הודעת ההנהלה אתמול כי תיישם תכנית ההבראה בעיתון, זאת לאחר שבית המשפט המחוזי בירושלים אישר את מתן צו הקפאת ההליכים למעריב. עם הודעת ההנהלה, מסר לנדנברג למו"ל ועורך מעריב, שלמה בן צבי, על רצונו לסיים את תפקידו. לנדנברג היה זה שהודיע לכתבים ביום שבת על כך שלא יודפס עיתון בבוקר יום ראשון, ורבים ראו את הודעתו כהודעת פרידה.

"ליאור היה עמוד התווך של מערכת החדשות של מעריב במשך שנים רבות", אומר לוואלה! ברנז'ה כתב בכיר לשעבר בעיתון. "מדובר באבא והאימא של הכתבים, איש מקצוע מהמעלה הראשונה שעזיבתו את העיתון מבשרת כנראה על סופו". כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, לקראת פרוץ המשבר הנוכחי במעריב הודיעו על פרישתם גם מנכ"ל העיתון ישראל גולדשטיין וסמנכ"ל הסחר רוני זילברברג.

ליאור לנדנברג אישר את הפרטים, אולם ביקש שלא למסור תגובה. תגובת מעריב טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully