וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום העסקים הקטנים

10.3.2014 / 11:48

"רשת" ו"אנדמול ישראל" הודיעו היום על הפקה ראשונה משותפת, זאת מאז הודיעה האחרונה על רכישת מניות בזכיינית: פורמט גיוס כספים תחת השם "המיזם"

כשהאח הגדול פגש את רשת כלכלית: "רשת" ו"אנדמול ישראל" הודיעו היום על הפקה ראשונה משותפת, זאת מאז הודיעה האחרונה על רכישת מניות בזכיינית. מדובר בפורמט חדש שפותח לאחרונה וצפוי לעלות לאוויר במהלך החודשים הקרובים תחת השם "המיזם", אשר יוצג לראשונה בפסטיבל MIPTV 2014 שייערך במהלך החודש הבא. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, מי שעומד להנחות את התוכנית הוא מנחה הטלוויזיה והשחקן גיא זו-ארץ.

מרשת נמסר כי "המיזם" (Fundastic) הוא פורמט גיוס כספים ראשוני מסוגו בעולם, המעניק לקהל, בשידור חי, צפייה אינטראקטיבית פעילה ונותן בידם את כוח המימון ליזמים השאפתניים המתחרים בתכנית.

ארז בן הרוש, סמנכ"ל התוכן של "רשת": "שיתוף הפעולה עם אנדמול העניקה לנו גישה לצוות יצירתי ומבריק בעל ניסיון רב בזירה העולמית. "רשת" נמצאת בחוד החנית של החדשנות בישראל, ואנחנו שמחים מאוד שהשותפות שלנו עם אנדמול כבר הצליחה להניב רעיון חדשני ומהפכני עבור השוק הבינלאומי".

אלעד קופרמן מנכ"ל "אנדמול ישראל": "המיזם משלב דרמה וסיכון עם טכנולוגיית מסך שניה שמעניקות את התוצאה לידי הצופים בבית. התחרותיות והיזמות הן מהותיות בתרבות הישראלית, ולתכנית זו יש בדיוק את מה שצריך כדי למשוך את הקהל הישראלי כמו גם את הקהל בעולם".

טים הינקס, נשיא קבוצת אנדמול: "השותפות שלנו עם רשת בישראל מבוססת על חדשנות ויצירת הדור הבא של פורמטים בעלי פלטפורמות מרובות באחד השווקים המרתקים ביותר בעולם. ההשקה של "המיזם" (Fundastic) היא הדרך המושלמת להתחיל וזהו רעיון ראשון מבין רעיונות מהפכניים נוספים ש"רשת" ואנדמול עתידיים לפתח".

בדצמבר 2013, אנדמול ורשת הודיעו כי הן נכנסות לשותפות אסטרטגית במסגרתה תרכוש אנדמול % 33 ממניות "רשת", זאת בכפוף לאישורים רגולטורים. בנוסף, שתי החברות חתמו על הסכם שיתוף פעולה שמתמקד ביצירה, הפקה והפצה של תכנים מרובי פלטפורמות לשוק הבינלאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully