וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדס להב עוזבת את ynet; סמכויותיה יועברו לאלון גולדשטיין

10.3.2014 / 12:41

תזוזות בצמרת ’ידיעות’ לקראת האיחוד: אלון גולדשטיין, המשנה לעורך, ימלא את התפקיד גם באתר ynet. הדס להב תשוב לעיתון המודפס כסגניתו של העורך הראשי רון ירון

תזוזות בצמרת קבוצת "ידיעות אחרונות" לקראת האיחוד בין העיתון המודפס ואתר האינטרנט: המשנה לעורך העיתון אלון גולדשטיין ימונה לתפקיד גם באתר ynet.

הדס להב אשר שימשה בשנה האחרונה כמשנה לעורך ynet ערן טיפנברון, מאז נכנס לתפקיד, תשוב לעיתון המודפס. בעבר שימשה להב כראש מערכת החדשות של העיתון, וכעת היא תמונה לתפקיד סגנית העורך הראשי רון ירון. גורמים ב-ynet מתארים מערכת יחסים עכורה בין טיפנברון לבין להב, שעוזבת כעת את האתר בתום שנה.

את מקומה של להב באתר ynet, יתפוס אלון גולדשטיין, המשנה לעורך "ידיעות אחרונות". גולדשטיין שימש בעבר כעורך מוסף המגזין היומי של 'ידיעות' "24 שעות" ובעת שלהב שהתה בחופשת לידה הוא מילא את מקומה במערכת החדשות.

יודגש כי גולדשטיין יישאר בתפקידו כמשנה לעורך "ידיעות אחרונות", והוא ימונה למשנה לעורך ynet במקביל לתפקידו בעיתון המודפס. גורם בקבוצה ששוחח הבוקר עם וואלה! ברנז'ה אמר כי מטרת מינויו של גולדשטיין לתפקיד גם באתר היא חיזוק הסינרגיה בין שני הגופים לקראת הליך איחוד המערכות הצפוי בשנה הבאה.

תגובת ynet וידיעות אחרונות לא התקבלה. הדס להב ואלון גולדשטיין בחרו שלא להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully