וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרישה מהיועמ"ש: לחקור את יגאל סרנה על הסתה נגד נתניהו

10.3.2014 / 15:47

"קצנו בשקרן העלוב שביציו הקטנות כאפון בידי שרה. שיעלם כבר. די. גדשה הסאה", כתב יגאל סרנה על רה"מ נתניהו, והתגובה לא איחרה לבוא - תלונה להעמידו לדין בגין הסתה

האם יגאל סרנה ייחקר במשטרה בעקבות דבריו שפרסם נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו? עו"ד מתן פריידין, לשעבר עוזר פרלמנטרי ויועץ תקשורת, פנה היום (שני) ליועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין בדרישה להורות על פתיחת חקירה נגד סרנה בגין הסתה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

סרנה כתב בעמוד הפייסבוק שלו את הדברים הבאים לאחר שביקר באחת מבתי החולים באזור המרכז. "יש חיים גם בזמן ביבי. אבל האויר מורעל. הנפש קצה. המשאבים מדלדלים. אתה רואה גם בחדרי מיון, כמו הערב, את המאמץ ואת קוצר המשאבים. הכל נשאב מאיתנו, למעלה. לחבורת הביזה של החלאה. האיש שצמח כפטרית רעל משלולית הדם של רבין. קצנו בשקרן העלוב שביציו הקטנות כאפון בידי שרה. שיעלם כבר. די. גדשה הסאה".

פריידין טוען כי הדברים שפרסם סרנה מהווים הסתה והמרדה, שכן הוא למעשה מאשים את נתניהו ברצח רבין וקורא להמרדה. פרייןד מצטט את לשון החוק ,לפיה "אדם הפועל לעורר מדנים ואיבה בין חלקים שונים של האוכלוסין מבצע פעולת המרדה".

"הקונוטציה האלימה האופפת את הטקסט לכל ארכו ("חלאה", "שלולית דם", "פטרית רעל", "ביציו הקטנות כאפון בידי שרה", ולסיום: "שייעלם!"), אינה יכולה להותיר מקום לדימיון כי מר סרנה אינו מוכן להמתין עד לפטירתו הטבעית של ראש הממשלה לאחר זקנה ושיבה, אלא קורא להמתתו כאן ועכשיו!", כותב פריידן. "לא ניתן להקל ראש באפשרות כי דברי הסתה והמרדהנוטפי שנאה מעין אלה, בפרט כאשר הם מושמעים מפיו של עיתונאי בכיר (חתן פרס סוקולוב), עלולים ליפול על אוזנו של מטורף בודד, אשר עלול ליישם אותם ככתבם וכלשונם".

יגאל סרנה בחר שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully