וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנויי מעריב ורוצים לבטל? בעזרת השם, אולי מחר

11.3.2014 / 12:03

ביהמ"ש אישר השבוע את בקשת מו"ל מעריב שלמה בן צבי להקפאת הליכים בעיתון - שהחל לצאת במהדורות ערב בלבד, אולם מנויי העיתון שלא מרוצים מהסידור החדש, יכולים רק להתפלל. וואלה! ברנז'ה צרכנית

מערכת וואלה!

בית המשפט אישר השבוע את בקשת מו"ל מעריב שלמה בן צבי להקפאת הליכים לעיתון, והאחרון אף הצהיר אתמול (שני) כי "מעריב ימשיך להתקיים, אך 100 עובדים יפוטרו". כך או אחרת, מעתה מעריב מודפס רק במהדורת ערב חינמית, ושאלת המנויים לעיתון נותרה פתוחה.

מעריב כבר הודיע למנויים באמצעות הודעת סמס כי מעתה העיתון יופץ כאמור אך ורק במהדורת סוף שבוע ללא עיתון יומי. אולם מבדיקת וואלה! ברנז'ה עולה כי מנויים אשר אינם מרוצים מהסידור החדש ומעוניינים לבטלו נתקלים בדרך ללא מוצא. כך לדוגמא, המתקשרים למוקד המנויים הקווי נתקלים בניתוק מערכת מיידי. המתקשרים למספר החינם מגיעים להודעה מוקלטת המבשרת על היות המערך מושבת - זאת עקב החלטת בית המשפט על הקפאת ההליכים.

יצוין כי המתקשרים המעוניינים לפרסם בעיתון, דווקא כן מגיעים לשלוחות אשר בסופן ניצב מענה אנושי בשר ודם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בימים טובים יותר. קמפיין מעריב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרבית המנויים לעיתון, אשר מספרם מוערך בכ-20,000 בתי אב, משלמים בין 100 ל-200 שקלים לחודש, עבור מה שרק לפני שנה הוצע להם כחבילה אחת ה"מתאימה לכל המשפחה". הקמפיין הושק במסגרת "ועידת מעורבים" שעורך העיתון והוערך אז בעלות של מיליוני שקלים.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההודעה שהגיעה למנויים. מעריב/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובתוך כך, לקראת גל הפיטורים הצפוי בעיתון, היום בשעות הצהריים הגיעו עובדי מעריב לתחנת המשטרה ולהגיש קובלנות פליליות נגד שלמה בן צבי בגין כספים אשר הם טוענים כי נוכו משכרם אך לא הועברו לקופות הפנסיה. בוועד מסבירים כי אלה צעדים נוספים בניסיון להשתמש במשאבים ובנכסים של מעריב לטובת "מקור ראשון" ולחסל את מעריב העצמאי.

יו"ר ועד עיתונאי מעריב, גבי גולדמן אמרה אמש באסיפת עובדים מיוחדת כי: "אנחנו רוצים לצאת לדרך חדשה. בן צבי עשה כבר מספיק נזק. יאללה ביי".

טרם התקבלה תגובת מעריב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully