וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרל'ה חוזר הביתה

17.3.2014 / 11:59

אחרי שש שנים בוושינגטון החליט שליח חדשות 2 אהרל'ה ברנע לחזור לישראל. ברנע אמור היה לסיים את תפקידו כבר בשנת 2012, כאשר ברגע האחרון הוארך חוזהו לשנה נוספת

שליח חברת החדשות של ערוץ 2 בארה"ב, אהרון (אהרל'ה) ברנע, צפוי לחזור לישראל בחודשים הקרובים ארצה בקיץ. ברנע ביקש לסיים את השליחות בוושינגטון אותה הוא מבצע מאז שנת 2008.

אהרל'ה ברנע בשידור חי: "המושל השמן הזה"

ברנע אמור היה לסיים את תפקידו כבר בשנת 2012, כאשר ברגע האחרון הוארך חוזהו לשנה נוספת כ"הארכה זמנית". גורם בכיר בחברת החדשות אמר אז לוואלה! ברנז'ה כי בניגוד לפרסומים, לפיהם הייתה בחברה כוונה להחליף את ברנע באודי סגל, הוא יישאר בשלב זה כשליח חברת החדשות בארצות הברית למשך שלוש שנים נוספות.

בשנים האחרונות שרר חוסר בהירות באשר לתקן הכתב בוושינגטון, ובמסגרת קיצוצים נרחבים שאמורים היו להיות מופעלים בחברת החדשות נשקלה גם האפשרות להפסיק ולהחזיק כתב קבוע בעיר, ולהיעזר בשירותיו של כתב על תקן פרילנסר בעלויות נמוכות יותר.

אהרל'ה ברנע נמנה על חברת החדשות מאז הקמתה. הוא הגיש את "אולפן שישי" במשך כשש שנים עד שפרש בתחילת שנת 2008 והוחלף על ידי יאיר לפיד. באותה שנה עבר לוושינגטון כשליח חדשות 2 לארצות הברית. עם פרישתו של לפיד מחברת החדשות עלה, בין היתר, גם שמו של ברנע שמי שעשוי להחליפו בהגשת "אולפן שישי" ולחזור לכיסא המגיש.

בחדשות 2 אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully