וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולידריות היא עסק למומחים

18.3.2014 / 15:14

ובשולי העצרת של עובדי רשות השידור: לוואלה! ברנז'ה נודע כי גם בן דרור ימיני ממעריב, אשר תומך במאבקם, הוזמן לנאום בבית סוקולוב, אולם ברגע האחרון נזרק מהרשימה. למה?

עצרת עובדי רשות השידור נגד יישום מסקנות ועדת לנדס שנערכה היום (שלישי) בבית סוקולוב, משכה אליה עיתונאים רבים מהרשות, אך בלטו בהיעדרותם בה עיתונאים מחוץ לגבולותיה - כאלו שדווקא מביעים תמיכה רבה בעמדותיהם.

הסבר אחד לכך יכול לספק עיתונאי מעריב בן דרור ימיני, אשר לוואלה! ברנז'ה נודע כי הוזמן לנאום בעצרת המרשימה, אך ברגע האחרון הוצא מרשימת הנואמים בניגוד לרצונו - זאת בשל אולטימטום שהציב הפרשן המשפטי של רשת ב' ולשעבר עיתונאי מעריב - פרופ' משה נגבי. יצוין כי בין השניים שוררים מזה שנים ארוכות יחסים עכורים.

לטענת גורם המעורה בפרטים, נגבי הודיע למארגני העצרת כי "מאחר וימיני פרסם פעמים רבות מאמרים הקוראים לפטרו, אין הוא מוכן לעמוד איתו על אותה במה, ואין הוא ראוי להופיע בעצרת תמיכה ברשות". המארגנים, כאמור, קיבלו את ההתניה, והודיעו לימיני כי השתתפותו בוטלה.

בן דרור ימיני מסר בתגובה: "משה נגבי משקר. נגבי הוא דוגמא מובהקת לאדם שחופש הביטוי מתגלגל על לשונו כשלמעשה מדובר באדם שיש לו מונופול על הפרשנות המשפטית ברשות השידור, והמעשה שלו מוכיח שהאיש לא רק משפטן שרלטן וקיצוני אלא גם אויב חופש הביטוי. התגובה המלאה תופיע ביום שישי בבלוג שלי בעיתון מעריב".

פרופ' משה נגבי בחר שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully