וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את ניצן לוי

19.3.2014 / 12:09

סגנית העורך הראשי של "העיר מלאבס" (צילום: נמרוד סונדרס)

גיל: 29

מה בעצם אני עושה? עורכת את המקומון "מלאבס" של רשת שוקן, המסקר את אזור פתח תקוה וראש העין ומופץ עם עיתון סוף השבוע של "הארץ". בפועל אני עורכת את רוב העיתון (תחת העורך הראשי) עם שני כתבים וצלם אחד - כולל חדשות, מדורים, כתבות מגזין ופרויקטים מיוחדים.

השכלה: תואר ראשון בתקשורת ממכללת ספיר עם התמחות בעיתונות כתובה.

תפקידים קודמים: עורכת ב-nrg מעריב, מזינת תוכן בערוץ "אוכל טוב" של מאקו, עורכת לשונית ב"צופית" הוצאה לאור.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: דפנה בן צבי, שהייתה מרצה שלי בספיר, ראתה בי פוטנציאל ופתחה לי את הדלת למעריב. אודי הירש, אז העורך הראשי של nrg, לקח אותי ללא ניסיון קודם של ממש ויונתן גת, שהיה אז סגנו, לימד אותי את רוב מה שאני יודעת.

איפה את בעוד 5 שנים? עורכת את מוסף "הארץ" ואולי מפרסמת את רומן הביכורים שלי.

מה אוכלת לצהריים? משתדלת לבשל (טבעוני) בבית או לפחות להביא אוכל מאמא שלי. כשלא מספיקה, גם הארוחות הצמחוניות בקפטריה של שוקי ומישל בבניין "הארץ" באות בטוב.

פרגני למתחרים: יש לי רשימה שיכולה למלא נאום אוסקר שלם. אם לצמצם – חגי מטר הוא אחד הטובים, נלחם ללא לאות בטחנות רוח ועושה עבודת קודש למען עובדי מעריב בפרט והתאגדות עובדי העיתונות בכלל. עינת פישביין, עיתונאית יוצאת מן הכלל, הקימה (יחד עם אירית דולב) את "המקום הכי חם בגיהנום", שמביא את הסיפורים הכי מעניינים מהכותבים הכי טובים, בלי להתלהם ובלי להתנצל. גם ליאת שלזינגר היא כתבת מעולה בעיני ושירלי סיידלר – חברה וכתבת הארץ בדרום – מעוררת השראה. זה יהיה שמאלני מדי להזכיר גם את עמירה הס?

ניצן לוי. נמרוד סונדרס
ניצן לוי/נמרוד סונדרס
  • עוד באותו נושא:
  • העיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully