וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבל כרמי מנסור ינחה את טקס פרס ישראל

20.3.2014 / 13:03

פרסום ראשון: קריין החדשות הדרוזי הראשון בגלי צה"ל צפוי לעשות היסטוריה שוב ולהיות הדרוזי הראשון שינחה את טקס פרס ישראל - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. כמה ישתכר עבור שירותיו?

קריין החדשות של גלי צה"ל שיבל כרמי מנסור ינחה את טקס פרס ישראל - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. כרמי מנסור הוא הקריין הדרוזי הראשון ששירת בגלי צה"ל, ואם לא יתעוררו קשיים מיוחדים הוא יהיה הדרוזי הראשון להנחות את הטקס היוקרתי, המתקיים מדי שנה במוצאי יום העצמאות.

עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי עבור הטרחה, אישרו במשרד ראש הממשלה לקריין המוערך שכר של 9,440 ש"ח. יצוין כי הסכום שיקבל שיבל מנסור נמוך מסכומים שקיבלו מנחים קודמים של הטקס כגון דני קושמרו, חיים טופול ומרב מילר, להם שולמו סכומים של בין 15ל-20 אלף שקלים.

שיבל מנסור, בן 24, הוא יליד הכפר עוספיה. את דרכו בתחנה הצבאית החל כמבזקן ובהמשך הגיש את התכנית "שטח שש". עם השקת הפורמט החדש של מהדורות החדשות בתחנה מונה כרמי מנסור לתפקיד הקריין הבכיר לצד רן יבנאי. הוא משרת בגלי צה"ל כאזרח עובד צה"ל.

באגף פרס ישראל שבמשרד החינוך אמרו היום כי עדיין לא אושר להם זהות המנחה המבוקש, והפנו בנושא זה למרכז ההסברה שבמשרד התרבות (לשעבר במשרד ראש הממשלה). גורם במרכז אישר לוואלה! ברנז'ה כי שיבל כרמי מנסור צפוי להנחות את הטקס, אולם הדגיש כי "תהליך קבלת האישורים הרשמיים טרם הושלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully