וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר בנענע10: העובדים בדרך לבית הדין לעבודה; שוקלים להשבית את האתר

24.3.2014 / 15:16

עובדים נוספים בנענע10 קיבלו היום זימונים לשימועים. לוואלה! ברנז'ה נודע כי העובדים, בשיתוף ארגון העיתונאים, מגבשים פנייה לבית הדין לעבודה. "גם השבתת האתר עומדת על הפרק"

ניסיונות הנהלת נענע10 לסוגר את מחלקת התוכן של האתר בדרך לבית המשפט: לוואלה! ברנז'ה נודע כי העובדים מגבשים בשעה זו, בשיתוף עם ארון העיתונאים, פנייה לבית הדין לעבודה על מנת לעצור את תכנית ההתייעלות. נכון לכעת הסכימה ההנהלה לדחות את השימועים ב-48 שעות.

אתמול קיבלו מרבית עובדי מחלקת התוכן של האתר זימונים לשימועים שלפני פיטורים, ובכלל זה יו"ר ועד העובדים הכתב דורון נחום וחברי ועד נוספים, בהם סגנית העורך מעיין כהן. כעשרה עובדים זומנו לכת לשימועים בראשות נציגו של רון לאודר בישראל אבי בלשניקוב.

היום התקבלה תשובת פרקליט נענע10 לבקשת ארגון העיתונאים לעצור את ההליך ולקיים אותו בשיתוף עמם, כפי שמתחייב מכך שבאתר פועל ועד עובדים יציג. מתשובת הפרקליט עולה כי הנהלת נענע10 אינה מכירה בהתארגנות העובדים באתר. "נענע10 רוצה לפרק לחלוטין את מחלקת התוכן, ואנחנו חוששים מפעימות פיטורים נוספות בעקבות המהלך", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם באתר. "אנחנו נעשה ככל שביכולתנו על מנת לעצור את המהלך, וגם השבתת האתר עומדת על הפרק", אמר.

מארגון העיתונאים נמסר בתגובה: "כבר מחר תוגש בקשה לצו מניעה להקפאת הליכי הפיטורים בנענע10 עד שההנהלה תדון עם נציגות העובדים על ההליך, כמתחייב בדין. טענת ההנהלה לפיה לכאורה היא לא מכירה ביציגות ארגון העיתונאים היא מגוחכת משום שמזה כשנה ההנהלה מקיימת שיחות הן עם חברי הוועד ונציג ארגון העיתונאים. אנחנו קוראים להנהלה לקיים את מחויבותה ולנהל עם העובדים משא ומתן כפי שהיה עד היום."

  • עוד באותו נושא:
  • נענע10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully