וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומדיה "ישראל" של ערוץ 10 תוצג במיפ ותשווק בחו"ל

25.3.2014 / 16:13

הקומדיה "ישראל" של ערוץ 10 תוצג על ידי אולפני הרצליה בפסטיבל מיפ הקרוב ותשווק לתעשיית בחו"ל. עוד יוצג שעשועון שיצר יגאל שילון ו"אהבה על האש" בהנחיית עדן הראל ועודד מנשה

אולפני הרצליה יציגו בפסטיבל מיפ הקרוב את הקומדיה "ישראל", של ערוץ 10. בסדרה הקומית מככבים ישראל קטורזה, שלומי קוריאט והילה סרג'ון. אולפני הרצליה יציגו בפסטיבל, שייפתח בעוד שבוע וחצי בעיר קאן שבצרפת, ארבעה פורמטים מקוריים.

פורמט נוסף וחדש שיוצג משלב תכנית ריאליטי ובישול, תחת השם "אהבה על האש". התוכנית, בהנחייתם של עדן הראל ועודד מנשה, תעלה לשידור בחודשים הקרובים בערוץ 10. בבסיס הפורמט רווקים ורווקות שיחפשו אהבה תוך כדי בישול מנות גורמה. את שתי הסדרות מפיצה חברת "דורי מדיה".

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, אולפני הרצליה יציגו השנה את הפורמט "Who's Asking" שפותח בשיתוף פעולה עם יגאל שילון והראל יוספסון. לאחרונה צילמו האולפנים פיילוט מלא לשעשועון הטריוויה בהשקעה של מאות אלפי דולרים. את השעשועון יפיצו בעולם "ארמוזה פורמטס". כמו כן, יוצג פורמט שעשועון חדש בשם "Share or Dare" שפותח בשיתוף רועי אבן-טוב.

אפרת דרור, מנכ"לית משותפת של אולפני הרצליה, מסרה: "אנחנו שמחים וגאים להגיע לשוק הבינלאומי עם סל תופינים של יצירה מקורית. Who's Asking הוא פרי פיתוח מקורי של האולפנים באמצעות יגאל שילון והראל יוספזון ובדומה לתחילת התהליך עם 'כלוב הזהב', האולפנים לקחו על עצמם את ההשקעה הראשונית והפיקו פיילוט מלא. זוהי האסטרטגיה שלנו ובימים אילו אנחנו עובדים על מספר פורמטים חדשים נוספים המיועדים לשוק הבינלאומי. יתרוננו הבולט כחברה יציבה, בעלת יכולות פיתוח והפקה ובעלת אמצעים מאפשר לנו להמשיך ולפתח מעבדת פורמטים ייחודיים ומקוריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully