וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונית לוי - "המותג האנושי" החזק ביותר בתחום התקשורת

26.3.2014 / 18:15

מגישת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 היא המותג החזק בתקשורת - כך עולה ממחקר מיוחד בנושא מותגים אנושיים בהנחיית פרופ' יהושע ליברמן ממכללת נתניה. גם אילנה דיין ויעקב אילון ברשימה

יונית לוי היא "המותג האנושי" החזק ביותר כיום בתחום התקשורת, כך עולה ממחקר מיוחד בנושא מותגים אנושיים שנערך באוניברסיטת בר אילן, ואשר תוצאותיו הגיעו לידי וואלה! ברנז'ה. במסגרת המחקר התבקשו מאות משתתפים לדרג אישים מובילים בתחומים שונים, בהם גם לדרג את אנשי התקשורת והתרבות הנתפסים בעיניהם כמובילים בתחומם. מהדירוג עולה כי הגשה ארוכת שנים בערוץ 2 היא המפתח למותג אנושי חזק בתחום התקשורת.

המחקר נערך בחודשים ינואר ופברואר השנה על ידי אירית קאופמן, דוקטורנטית לשיווק בבית ספר למנהל עסקים של אוניברסיטת בר-אילן, ובהנחיית פרופסור יהושע ליברמן, דיקן ביה"ס למנהל עסקים בוד"ר שרון הורסקי מהמכללה האקדמית נתניה. במחקר מוסבר ההבדל בין "מותג אנושי" לבין "ידוען" - מותג אנושי נחשב ל'מותג' וסמל ייחודי בתחומו, והוא אישיות ידועה בעלת תמהיל הן של תכונות מותג פיזי, דהיינו תכונות מוצר, והן של תכונות אנושיות.

במקום השלישי והחמישי: מיקי חיימוביץ' ויעקב אילון

מגישת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2, יונית לוי, היא כאמור המותג החזק בתקשורת לפי המחקר - והיא זכתה לדירוג הגבוה למרות היעדרותה עד לא מזמן עקב חופשת לידה. אחריה בדירוג ובמקום השני מגיש "מבט" לשעבר חיים יבין. למרות שיבין פרש מהגשה בשנת 2007, הוא לא איבד מכוחו כמותג אשר נצבר במשך 40 שנה וזה לשליש מקולות המדרגים.

במקום השלישי מתברגת מיקי חיימוביץ', אשר הגישה את המהדורה המרכזית של ערוץ 2 במשך כעשור ולאחר מכן במשך תקופה זהה את מהדורת חדשות 10. חיימוביץ' חזרה להגשה רק לאחרונה, את תכנית התחקירים "המערכת" של זכיינית ערוץ 2 רשת. במקום הרביעי העיתונאית הוותיקה מנחת "עובדה" אילנה דיין. דיין מגישה את תכנית התחקירים המשודרת בקשת בעשרים השנים האחרונות. את חמשת המותגים האנושיים החזקים בתקשורת סוגר מגיש החדשות יעקב אילון אשר פרש לפני שנתיים מהגשת מהדורת חדשות 10.

נתניהו - מוביל גם מבחינה מותגית

לבד מתקשורת בחן המחקר גם מותגים אנושיים בתחומים נוספים. כך למשל בתחום הבידור דורג במקום הראשון השחקן משה איבגי, כוכב "הבורר" של HOT, במקום שני המנחה הוותיק של "כוכב נולד" צביקה הדר, ואחריו מנחה "האח הגדול" ארז טל. את רשימה זו חותמות שתי נשים: במקום הרביעי גל גדות, אשר דירוגה הגבוה מיוחס לקמפיין האחרון בכיכובה, ובמקום החמישי - שחקנית התיאטרון גילה אלמגור.

בתחום הפוליטיקה מובילים בהתאמה ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר יאיר לפיד ונשיא המדינה שמעון פרס, בתחום העסקים מדורגים בהתאמה נוחי דנקנר, יצחק תשובה וסטנלי פישר, ובמוזיקה שלמה ארצי, עידן רייכל ואייל גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully