וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה: ארכה לערוץ 10 למיצוי ההליכים עם לוין

27.3.2014 / 17:15

לאור דיווחיהם של נציגי הבעלים ומנכ”ל הערוץ על המגעים המתקיימים עם איש העסקים ומבעלי ערוץ 9 אלכסנדר לוין, החליטה מועצת הרשות לדחות את ההכרעה הסופית על מתן רישיון שידורים קבוע לערוץ

מועצת הרשות השנייה החליטה הודיעה היום (חמישי) כי לא תיתן לערוץ 10 רישיון שידורים בשלב זה, אולם החליטה לתת לערוץ ארכה למיצוי ההליכים למציאת משקיע.

בדיון שהתקיים היום בבקשת ערוץ 10 למתן רישיון שידורים נשאו דברים מנכ"ל הערוץ רפי גינת ונציגי הבעלים נציגו של יוסי מימן ליאו מלמוד ועו"ד אירית אילוז המחזיקה במניות רון לאודר בנאמנות, והשניים דיווחו על מגעים מתקדמים הנערכים בנושא. בשבועות האחרונים נועדו בעלי הערוץ מספר פעמים עם בעל השליטה בערוץ 9 אלכסנדר לוין ועם שותפו המתגורר ברוסיה, והשניים הביעו הסכמה להשקיע בערוץ. בערוץ 10 הגדירו את המגעים עמם "בשלבים מתקדמים".

"לאור העובדה שטרם הוצג מבנה בעלות יציב ויכולת כספית וכלכלית של בעלי עניין בחברה, קובעת המועצה כי לא ניתן לקבל החלטה בעת הזו בבקשה שהוגשה במתכונת הנוכחית", נמסר היום מהרשות השנייה.

"ככל שיוגשו השלמות נדרשות, בין היתר בהיבטי הבעלות והיכולת הכלכלית, הם ייבחנו על ידי הנהלת הרשות אשר תציג את ממצאיה בפני המועצה, אשר תבחן באותה העת את כלל השיקולים הרלוונטיים ובכלל כך משמעות הגשת חלק מהנדרש באיחור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully