וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליין למבקרים: "הראיון עם ביבי לא היה מתוסרט"

30.3.2014 / 11:45

מגיש "מצב האומה": "משתתפי התוכנית לא מראים את הטקסטים שלהם אפילו אחד לשני לפני הצילום. למעט העובדה שהראיון היה ארוך יותר, נתניהו לא קיבל יחס טוב יותר מפוליטיקאים אחרים"

מנחה "מצב האומה" ליאור שליין מתייחס לראיון שנערך בתכנית בשבוע שעבר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ומכחיש את הטענות לפיהן הראיון כולו היה מבוים וכי לנתניהו ניתנו מראש כל השאלות. "אין לי זכות להתלונן על ביקורת נגדנו", אמר שליין וביקש להבהיר: "כמה עיתונאים סיפרו לכם השבוע שהראיון היה מתוסרט. אני בטוח שמי מכם שצפה בתכנית, ובראיונות קודמים עם פוליטיקאים ב'מצב האומה', מבין שזה לא נכון".

כך למשל יונתן אוריך מ-NRG כתב כי "זו הייתה הצגה מתוכננת מראש, משני הצדדים, שמי שניצח בה הוא נתניהו", ומורן שריר מ"הארץ" הוסיף כי "רגעים רבים במהלך התוכנית אתמול נראו כמו שתי הקלטות שהופעלו במקביל: ארבעת הקומיקאים המטירו עליו את הבדיחות שהכינו מראש וראש הממשלה ענה להם בפאנצ'ים שהצוות שלו לימד אותו בעל-פה". אורן ערן מ"עכבר העיר" כתב כי "תוצאות הדו קרב המדובר של השבוע בין ראש הממשלה וצוות 'מצב האומה' היו יודעות מראש", ואביעד קדרון מוואלה! כתב: "מה זאת אומרת אתם לא מאמינים שהבדיחות של הרביעייה לא עברו קודם אישור? אנחנו הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, אל תשכחו".

בתכנית "ערב טוב עם גיא פינס" הביאו כמה פרטים ממאחורי הקלעים של צילומי התכנית. כך למשל פורסם כי עוד לפני הגעתו של נתניהו לאולפנים קיים דוברו לירן דן פגישה עם ליאור שליין כדי לתאם ציפיות ולקבוע איזה נושאים יעלו לדיון ואיזה יישארו בחוץ. "דוברו של נתניהו אמנם לא הטיל וטו על שום נושא, אך הגביל את כמות הבדיחות על רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו", נמסר. "בהתאם לכך, חברי הפאנל, ביניהם גורי אלפי ועינב גלילי, הגבילו את עצמם. מנגד, הם היו ערוכים לבדיחות של ראש הממשלה שחלקן נכתבו על ידי הכותבים הקבועים של התוכנית, וחלקן על ידי כותבים אחרים ששכר נתניהו - ביניהם קובי אריאלי ודידי הררי".

"נתניהו התכונן היטב למפגש, זה נכון"

שליין ציין כי משתתפי התכנית, הוא, אורנה בנאי, עינב גלילי וגורי אלפי לא מראים את הטקסטים שלהם "אפילו אחד לשני לפני הצילום". הוא הוסיף כי "למעט העובדה שהראיון היה ארוך יותר, נתניהו לא קיבל יחס טוב יותר מזה שקיבלו פוליטיקאים אחרים. הוא התכונן היטב למפגש, זה נכון".

שליין הגיב גם לטענות המבקרים שכינו את הראיון "חנפני", וניצל את ההזדמנות להזכיר את האירוח של חנין זועבי בתכנית לפני שנתיים אחרי פרשת המרמרה. "אמרו 'כל הכבוד שנתתם לה לדבר, חשוב שהימנים האלה יראו שהיא קודם כל בן-אדם'. אלה אותם אנשים שמלקקים את השפתיים אחרי כל הופעה של אובמה אצל ג'ון סטיוארט, ובצדק, רק שוכחים שסטיוארט תומך מוצהר באובמה – ואילו במקרה שלנו סמל הימין השמרני הגיע ל"מצב האומה" שנחשבת, גם אם לא בהכרח בצדק, לשמאלנית מניאקית".

האירוח של ראש הממשלה בתכנית "מצב האומה" בשבוע שעבר חיזק את ממוצע הרייטינג של העונה הנוכחית, שנהנית מנתוני רייטינג נאים, כאשר התכנית עצמה רשמה רייטינג של 25.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully