וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזס, ועכשיו עוד רחוב

30.3.2014 / 15:33

לקראת מעבר העיתון לעיר, ועדת השמות של עיריית ראשל”צ אישרה בקשה של קבוצת ”ידיעות אחרונות” לקריאת רחוב על שם נח מוזס ז”ל, המו”ל והעורך האחראי הראשון של העיתון

ועדת השמות של עיריית ראשון לציון אישרה בקשה של קבוצת "ידיעות אחרונות" לקריאת רחוב על שם נח מוזס ז"ל, המו"ל והעורך האחראי הראשון של העיתון - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הרחוב על שם נח מוזס ימוקם בקטע רחוב "הכשרת היישוב" בעיר, מנתיבי איילון ועד רחוב לישנסקי, באזור בו צפוי לקום מבנה בו תרוכז כל הפעילות של הקבוצה.

המבנה מוקם בימים אלו בצמוד לבית הדפוס של "ידיעות אחרונות", הממוקם באזור התעשייה המערבי בעיר. המבנה יכלול 41,000 מ"ר הכוללים משרדים, מרתפי חנייה ושטחים לתפעול הקבוצה, ובו, כאמור, תרוכז כל פעילות הקבוצה, בין השאר: מערכת והנהלת עיתון "ידיעות אחרונות", כלכליסט, ynet, וסטי, המגזינים: לאשה, ראש אחד, מנטה, פנאי פלוס ובלייזר, רשת המקומונים של ידיעות אחרונות, הוצאת ידיעות אחרונות ועוד. בבניין החדש צפויים לעבוד כ-2,500 עובדים מידי יום.

נח מוזס היה במשך עשרות שנים המו"ל והעורך האחראי של עיתון "ידיעות אחרונות". מוזס קיבל לידיו את ניהול העיתון בסוף שנות הארבעים ועד למותו בתאונת דרכים בשנת 1985 פיתח וקידם את הקבוצה עד שהפכה לקבוצת המדיה הגדולה בישראל.

בעיריית ראשון לציון מסרו כי הם מברכים על מהלך העברת הקבוצה ומציינים כי מדיניותו של ראש העירייה הינה פרישת "שטיח אדום" לעסקים המעוניינים לעבור לעיר, ולכן, קודמה בקשת הקבוצה לקרוא רחוב על שמו של נח מוזס ז"ל. ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, מסר כי ?העיר ראשון לציון בדרכה להפוך למרכז העסקים החדש של ישראל, ואנו שמחים שקבוצת ידיעות אחרונות בחרה להעביר את כל פעילותה לעיר ואנו מתכוונים לסייע לה בכך ככל האפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully