וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כמעט עשור: מבקר הקולנוע יאיר רוה עוזב את "פנאי פלוס"

30.3.2014 / 19:08

כשברקע איחוד המערכות וצמצומי תקנים, מודיע מבקר הקולנוע הוותיק של "פנאי פלוס" יאיר רוה כי הוא מסיים את תפקידו. "פורש כדי להפסיק לחשוש כמה עמודים יהיו לי השבוע ומה יהיה מחר"

מבקר הקולנוע של מגזין "פנאי פלוס" יאיר רוה הודיע על עזיבתו את העיתון בתום תשע שנים, כך הוא מודיע היום (ראשון) בבלוג הקולנוע הוותיק שלו "סינמסקופ" אותו הוא כותב מאז 1996 במקביל לעבודותיו כמבקר.רוה הצטרף ל"פנאי פלוס" ביוני 2005. קודם לכן כתב במשך עשר שנים ב"העיר" ו"עכבר העיר" וקודם לכן במקומונים "זמן תל אביב" ו"צומת השרון".

עזיבתו של רוה מגיעה על רקע מהלך איחוד המערכות בקבוצת ידיעות אחרונות, במסגרתו הושק אתר אינטרנט למגזין תוך איחוד של מדורים בינו ובין אתר ynet. כמו ביתר קבוצת "ידיעות אחרונות", גם ב"פנאי פלוס" נערך בשנה החולפת קיצוץ רוחבי בשכר העובדים וצמצומים של הוצאות המערכת, העיתון עצמו קטן גם בהיקפו, והוחלט על סגירה של כמה ממדוריו. גורם במגזין אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי אין כוונה לאחד את תקן מבקר הקולנוע של המגזין עם זה של ynet, וכי בקרוב ימונה לרוה מחליף.

"עולם עיתונות הדפוס נמצא בחרדה. האדמה רועדת. ואני מנסה לצמצם את מימד אי הוודאות בחיי ופורש מ'פנאי פלוס' כדי להפסיק לחשוש כמה עמודים יהיו לי השבוע ומה יהיה מחר ובתקווה שאוכל לראות את העיתון הזה משגשג ומאריך ימים וכדי שאוכל לשבת רגע בצד, לנצל את ימי החופשה שצברתי ולהבין לאן פונה עולם התקשורת והעיתונות ומה מקומי בו", כתב רוה בבלוג שלו.

"יש מעט מאוד מקומות שייתנו כיום 2-3 עמודים למדור קולנוע. אבל אם יש עדיין מקום כזה, אני רוצה לעבוד בו". הוא קרא לקוראיו בבלוג לפנות אליו בהצעות למינוף עסקי של "סימנסקופ", כזה שייאפשר לו עצמאות מערכתית.

עורך "פנאי פלוס" אולי אור קניספל מסר לוואלה! ברנז'ה: "אישית, יאיר רוה הוא מבקר הקולנוע האהוב עלי בארץ וגם חבר ותיק. מצער אותי מאוד שאנחנו צריכים להיפרד עכשיו, ואני בטוח שעוד נעשה דברים ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully