וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האיש שמכר את נשמתו לנוני סיפק אתמול תמורה"

31.3.2014 / 11:58

לאחר שהותקף בחריפות על ידי יו"ר מפלגת הבית היהודי נפתלי בנט שכינה אותו "פארבדה", משיב הבוקר "ישראל היום" אש: "כשארדואן רותח מכעס הוא מורה לסגור כלי תקשורת כמו טוויטר ויו?טיוב. כשבנט כועס, הוא מנסה להעביר חוק"

יממה לאחר שהותקף בחריפות על ידי יו"ר מפלגת הבית היהודי נפתלי בנט שכינה אותו "פארבדה", משיב "ישראל היום" אש - ומפקיע הבוקר (שני) עמוד שלם מהעיתון לטובת גינוי של האויב החדש בנט, ושל האויב הוותיק "ידיעות אחרונות".

פרשן "ישראל היום" גונן גינת פותח את טורו בלא פחות מהשוואה של שר הכלכלה לבין ראש ממשלת טורקיה טאיפ ארדואן. "כשארדואן רותח מכעס הוא מורה לסגור כלי תקשורת כמו טוויטר ויו?טיוב. כשבנט כועס, הוא מנסה להעביר חוק שמטרתו לסגור את 'ישראל היום'", כותב גינת. "לאור החיבה של בנט לסתום את פיו של מי שאינו מוצא חן בעיניו, האם יכול להיות שיש גם דמיון בינו לבין מנהיגה הנערץ של צפון קוריאה, שגם אצלו אסור להוציא עיתון שלא מתיישר עם הקו ה"נכון"?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"'מקור ראשון', שנדמה היה כחצוצרה האישית שלו ושל הבית היהודי". "ישראל היום", היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אין ספק ש'ידיעות אחרונות' ימשיך לתת עידוד ותמיכה לבנט ושקד"

לא רק טורו של גינת מתפרסם בעמוד המגננה של העיתון מבית שלדון אדלסון, גם טור דומה של חיים שיין מובא בו לצד שורה של סריקות מתוך "ידיעות אחרונות" שבאות להוכיח כיצד העיתון מקדם את בנט. "דומה שהאיש שלכאורה מכר את נשמתו לנוני, וזכה בכותרות על כל הבל שיצא מפיו, סיפק אתמול תמורה", התייחס גינת לאמירות של בנט. "לא יכול להיות שנוני ישקיע בבנט ללא תמורה", כתב.

חיים שיין התייחס לעסקת הרכישה של "ישראל היום" את "מקור ראשון" ולמשמעויות שלה כלפי מפלגת "הבית היהודי". "השר נפתלי בנט כועס. העיתון 'מקור ראשון', שנדמה היה כחצוצרה האישית שלו ושל הבית היהודי, נלקח מידיו. הוא יוכל להמשיך לקבל את התמיכה לכל מעשה ולכל אמירה שלו בעלונים המחולקים בבתי הכנסת בסופי השבוע", לגלג לו. "אין ספק שהעיתון 'ידיעות אחרונות' ימשיך לתת עידוד ותמיכה לנפתלי בנט ולאיילת שקד כל עוד הם ישתפו פעולה עם העיתון במאבק נגד נתניהו ויתמכו בציניות מופגנת בסגירת העיתון 'ישראל היום'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully