וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב הבא הבא

2.4.2014 / 20:06

פרסום ראשון: קשת תציג ב-MIP הקרוב פורמט חדש שטרם שודר בישראל, ושעתיד לעמוד במרכז הפריים טיים שלה בלוח השידורים של 2014 תחת השם "המעלית" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מה הוא יכלול?

קשת תציג ב-MIP הקרוב פורמט חדש שטרם שודר בישראל, ושעתיד לעמוד במרכז הפריים טיים שלה בלוח השידורים של 2014 תחת השם "המעלית" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. התכנית תקרא ליזמים מתחומים שונים להציע למשקיעים להשקיע כסף ברעיון שלהם. הפרזנטציה (Pitch) נערכת בתוך מעלית נוסעת ומועברת בשידור חי לצופים בבית כשהמטרה היא להגיע למשקיעים שיושבים בקומה העליונה של הבניין ולמצוא מימון לפרויקט שלהם.

התוכנית משלבת אלמנטים שכבר נוסו בהצלחה ב"הכוכב הבא" של הזכיינית, במסגרתה הקהל לוקח חלק פעיל בריל טיים. ב"המעלית" מדובר למעשה בסקר שוק אינטראקטיבי בו נדרשים הצופים להחליט במהלך השידור: "האם היית קונה את המוצר/רעיון או לא?" מהלך זה גורם לצופה להיות מעורב בתכנית בשידור חי ולהיות חלק בלתי נפרד ממנה. נקודת דמיון נוספת - ההצבעה תתבצע באמצעות אפליקציה ייעודית שתפותח במיוחד עבור התכנית,.

על פי גורם בכיר בקשת, "הפורמט החדש ממשיך בקו של הזכיינית להביא לשוק הבינלאומי פורמטים דיגיטליים, המשנים את הדרך בה צופים כיום בטלוויזיה". יצוין כי גם בפרויקט זה חברה קשת לטדי הפקות. כזכור, קשת וטדי יצרו יחד את "הכוכב הבא" שהפך ללהיט עולמי במכירות.

גם רשת יוזמת

נראה כי תוכניות הריאלטי תופסות אופי "עסקי" יותר השנה שכן כזכור גם בזכיינית המתחרה רשת מתכננים לעלות בקרוב עם פורמט אשר ייגע בנושא תחת השם "המיזם". מדובר בהפקה ראשונה משותפת לזכיינית ול"אנדמול ישראל" שתוצג אף היא בפסטיבל, וצפויה לעלות לאוויר במהלך החודשים הקרובים. מי שעומד להנחות את התוכנית הוא מנחה הטלוויזיה וטאלנט הזכיינית אברי גלעד.

בהודעת הזכיינית אודותיו נכתב כי "'המיזם' (Fundastic) הוא פורמט גיוס כספים בעולם, המעניק לקהל, בשידור חי, צפייה אינטראקטיבית פעילה ונותן בידם את כוח המימון ליזמים השאפתניים המתחרים בתכנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully