וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגזין האמנות "&" ייצא לאור בשבוע הבא

3.4.2014 / 15:18

מגזין אמנות חדש בשם "&" יושק בשבוע הבא, בהוצאת עיריית נתניה והגלריה העירונית של העיר ובעריכת מאיה קשביץ. "יכלול טקסטים אלטרנטיביים שיעמדו כאנטיתזה לרפרטואר האוצרותי האליטיסטי"

מגזין חדש נולד: עמותת היכל התרבות, עיריית נתניה והגלריה העירונית של העיר "גלריה על הצוק" משיקות יחד כתב עת חצי-שנתי חדש לאמנות ותרבות תחת השם "&". את המגזין עורכת מאיה קשביץ, מנהלת מחלקת אמנות פלסטית ואוצרת הגלריה.

הגיליון הראשון, שהיקפו 183 עמודים, יעסוק בנושא ה"על-טבעי" והוא יכלול שיחות עם אמנים ואנשי מקצוע שונים מהארץ ומחו"ל החוקרים את תחום העל-טבעי לצד טקסטים שונים ומגוונים. המגזין יושק ביום חמישי ה-10 באפריל בבית קפה "הנסיך" בנחלת בנימין בתל אביב. במגזין גם משתתפים כ-50 אמנים, בהם קרן רוסו, סוזן מק'וויליאם, נמרוד רשף, מרכוס קואוטס, איתן בן-משה, יאן טיכי, דנה לוי, נבט יצחק ואחרים.

ממערכת & נמסר היום כי "כתב-העת החדש, ביוזמתה ועריכתה של מאיה קשביץ, נוצר מתוך צורך להנגיש את האמנות העכשווית לנחלת הכלל, ויכלול טקסטים אלטרנטיביים המאופיינים בגישה קלילה ולעיתים אף הומוריסטית, שיעמדו כאנטיתזה לרפרטואר האוצרותי האליטיסטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully