וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת שבתון: עיתונאי "קול ישראל" לא יעבירו דיווחי חדשות בסופ"ש

4.4.2014 / 12:17

העובדים הכריזו על מבצע "שבת מנוחה" - "שמטרתו לממש את זכותם לחוק שעות עבודה ומנוחה". הסיבה למהלך החריג: הקיצוץ בשכרם. ועד העובדים: "שיחות ממנהלים לא יענו כלל"

צעדי המחאה של עובדי "קול ישראל" נמשכים וגולשים אל עבר השבת: היום (שישי) הכריז ועד העובדים על מבצע "שבת מנוחה", במסגרתו, העובדים לא יעבירו דיווחים למבזקים וליומני החדשות השונים במהלך סוף השבוע. העובדים מוחים על הקיצוץ האפשרי בשכרם אשר עלול להתבצע כתוצאה מהוראת משרד האוצר על קיזוז חריגת הוצאות השכר ברשות השידור.

המחאה ברשות השידור: עיתונאי "קול ישראל" השתלטו על חדר החדשות

במהלך השבת לא יענו העיתונאים לשיחות מהמערכת ומההנהלה. במייל שנשלח לעובדים נכתב כי "במשך שמונה חודשים הוכיחה ההנהלה כי היא נוהגת בנו כחדלת פרעון ואיננה משלמת על שעות שעבדנו בפועל. החודש הגדילה ההנהלה לעשות וקיצצה שכר כצעד ענישה על מחאתנו על הלנות השכר. אחרי צעד כזה ברור כי הקשר בין עבודה לשכר עבודה מקרי בהחלט וההנהלה אינה יכולה לעמוד בהתחיבויותיה. ערב הפסח ומול השולחן הריק, זה הזמן להחליף דיסקט, לשים את משפחותינו במקום הראשון ולהקדיש להן את הזמן שעד כה השקענו בעבודה בלי לדעת אם נקבל או לא נקבל תמורה".

במייל מסביר יו"ר הועד ערן סיקורל כי מטרת המבצע היא "לממש את זכותנו לחוק שעות עבודה ומנוחה", ומודיע כי כי "כתבי רשת ב' (ועד ת"א על עובדיו בחוטים) לא יהיו זמינים לעבודה מכניסת שבת ביום שישי 18:25 ועד מוצ"ש 19:37. עיתונאים ששובצו מראש בסידור העבודה - עובדי משמרות וכוננויות אם יש כאלה, יעבדו כרגיל". עוד מדגיש סיקורל כי "בעניינים קיצוניים הנוגעים לבטחון הציבור ושלומו, אין צורך להתייעץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully