וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע מיפ: גל זייד מונה למנהל מחלקת קומדיה ודרמה באנדמול ישראל

6.4.2014 / 11:13

זייד - יוצר, תסריטאי, שחקן תיאטרון וקולנוע - שימש עד לאחרונה כמנהל מחלקת הדרמה בערוץ 10 ובעבר היה מנהל מחלקת הדרמה בקשת

פסטיבל מיפ אמנם נפתח רק מחר, אך כבר היום (ראשון), כשנה לאחר שנרכשה על ידי אנדמול העולמית, ממנה "אנדמול ישראל" את גל זייד להוביל את מחלקת הקומדיה והדרמה של החברה. זייד, יוצר, תסריטאי, שחקן תיאטרון וקולנוע - ינהל את היחידה האחראית לפיתוח הז'אנר המתוסרט.

גל זייד שימש עד לאחרונה כמנהל מחלקת הדרמה בערוץ 10 ובעבר היה מנהל מחלקת הדרמה בזכיינית ערוץ 2 קשת. זייד שותף בין היתר לפיתוח הדרמה "בני ערובה", ששודרה בערוץ 10 ונמכרה ל-CBS, והיה שותף ליצירת טלנובלות וסדרות מצליחות בהוט ושימש כשחקן ראשי ועורך תסריט ב"חטופים" של קשת, שגרסתה האמריקאית, הומלנד זכתה להצלחה יוצאת דופן וגרפה פרסי אמ"י בארה"ב.

זייד כבר עובד בשיתוף פעולה עם אנדמול ישראל במסגרת היותו עורך התסריט של הקומדיה המצליחה "רמזור" בכל עונותיה וכן בפרויקט חדש שאנדמול תעלה בקרוב בהוט: "הפרוזדור" - סדרת דרמה יומית המתרחשת בבית חולים.

מנכ"ל אנדמול ישראל אלעד קופרמן מסר: "אנו מברכים על הצטרפותו של גל אלינו, שמנו לעצמנו כיעד להרחיב את העשייה ביצירה המקומית ואנו מאמינים שעם הכישרון הרב של גל נייצר תכנים איכותיים ומבדרים לשוק המקומי ולשוק הבינלאומי כחלק מהאסטרטגיה של אנדמול העולמית ואנדמול סטודיו".

גל זייד מסר : "אני שמח על האתגר החדש ומודה לאלעד קופרמן ולאנדמול ישראל על החזון ועל החופש היצירתי שיאפשר לנו להציג בקרוב תכנים איכותיים שיצטרפו לרפטואר התכנים העשיר של אנדמול העולמית ולתכנים בינלאומיים שמציגה החברה. זהו המשך טבעי לעשייה שלי בתחום והזדמנות גדולה עבורי ליצור בקנה מידה גדול מאי פעם".

אנדמול העולמית הינה חברת ההפקה העצמאית הגדולה בעולם רכשה בשנה שעברה את קופרמן הפקות, שהיתה ל"אנדמול ישראל" ומשמשת כסניף הישראלי של החברה הגלובלית. לפני מספר חודשים הפכה החברה לבעלת מניות בזכיינית ערוץ 2 רשת (33%). החברה העולמית מפיקה בכל שנה מעל 350 סדרות במגוון ז'אנרים, ועובדת אל מול כ-400 רשתות, פלטפורמות דיגיטליות ורישיונות ברחבי העולם. בין התכניות שהפיקה אנדמול : Big Brother, Deal or No Deal, Wipeout, The Money Drop ו- Your Face Sounds Familiar.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully