וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות בלעדיות

6.4.2014 / 12:45

מדוע לא הורשו כלי התקשורת לסקר את האירוע החד-פעמי של עובדי עיתון ”חדשות” שנערך ביום שישי בצהריים, והאם הם יודעים שהיו למעשה ניצבים בסרט שעתיד להיות משודר בקשת?

עשרות עובדי עיתון "חדשות" המנוח הגיעו ביום שישי בצהריים לאירוע מיוחד לעובדי העיתון לדורותיהם שהתקיים במועדון "הבארבי" בתל אביב, ועיתונאים בכירים בעבר ובהווה התכנסו לאירוע שהנחה עורך העיתון ומקימו יוסי קליין ושארגן אמנון רבי. האירוע ההיסטורי, עשרים שנה לסגירת העיתון, הוציא מהבית רשימה ארוכה של אנשי תקשורת: עמוס שוקן, אלי עזור, אורנה ננר, גל אוחובסקי, שרון מולדאסי, בוקי נאה, אביב הברון, עופרה מזרחי, נדב יעקבי, רינו צרור, יואב בירנברג ורבים אחרים. אולם לבד מהתמונות שהעלו המשתתפים עצמם לפייסבוק ולאינסטגרם - אין תיעוד של האירוע יוצא הדופן במדורי התקשורת, כיוון שהוא נאסר ונסגר לסיקור תקשורתי. זאת ועוד, צלם וואלה! שלא הורשה להיכנס למקום אף התבקש לעזוב.

מסיבת עיתונאים: מי הגיע למסיבה של עיתון "חדשות"?

יוסי קליין: "ידיעות אחרונות תמיד חושש מתחרות ותמיד מוכן למתקפה"

מדוע לא הורשו כלי התקשורת לסקר את האירוע החד-פעמי? מבירור עולה כי במקום נכח צוות צילום שתיעד את האירוע, והוא עשה זאת עבור חברת "קסטינה תקשורת". חברת ההפקות, בבעלותו של אמנון רבי שארגן כאמור את המסיבה. חברת "קסטינה" עובדת באופן שוטף עם הזכיינית קשת - ולא מן הנמנע כי במידה והמסיבה תהפוך לסרט דוקומונטרי - הוא ישודר אצלה. כך קרה שאורחי מסיבת עיתון חדשות, מבלי שידעו, היו למעשה ניצבים בסרטו של רבי עבור הזכיינית.

בשיחה שקדמה לאירוע, סרב רבי להסכים לבקשת וואלה! ברנז'ה לצלם את המתרחש, והסתפק בהרשאה לצילום מהכניסה למועדון בלבד. בשיחה מאוחרת יותר, שנערכה היום, לא חזר בו רבי מעיקרי הדברים:

וואלה! ברנז'ה: מדוע לא ניתן לצלם את האירוע מבפנים?
אמנון רבי: מדובר באירוע סגור למוזמנים בלבד.
וואלה! ברנז'ה: אבל מדובר בעיתונאים שהם בהרבה מובנים גם אנשי ציבור.
אמנון רבי: אולי, ועדיין, יהיו אנשים כמו אלי עזור, עמוס שוקן ועוד, שחרדים לפרטיותם, ולא מעוניינים להשתתף בשום צילום בנושא.
וואלה! ברנז'ה: אבל אתה כן מצלם אותם.
אמנון רבי: אולי. ובכל מקרה זו לא החלטה רק שלי אלא של הוועדה המארגנת את האירוע.
וואלה! ברנז'ה: היא מודעת לעובדה שאתה מצלם שם סרט על אנשי חדשות?
אמנון רבי: זו לא הנקודה. בדיוק כמו שאם וואלה! תערוך מסיבה פרטית ולא תרצה נוכחות תקשורתית, מלבד זו של עצמה, בדיוק כך אנחנו.
וואלה! ברנז'ה: אבל האם המוזמנים מודעים לכך שהם מצולמים?
אמנון רבי: מה זה משנה כרגע?
וואלה! ברנז'ה: האם הצילומים מיועדים לסרט עבור קשת?
אמנון רבי: הצילומים מיועדים לי מתוך כוונה שאולי אציע אותם בעתיד לקשת.
וואלה! ברנז'ה: תודה.

טרם התקבלה תגובת קשת באשר לשאלה אם היא דרשה שהאירוע יהיה סגור לתקשורת על מנת שהחומרים יהיו בלעדיים לסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully