וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: ”לא אישרנו לעיתונאים כי ברק ייחקר”

6.4.2014 / 15:26

דובר המשטרה מוציא הבוקר הודעת הבהרה בעקבות הפרסומים לפיהם שר הביטחון לשעבר אהוד ברק צפוי למסור עדות בפרשת "מסמך גלנט": "כל הפרסומים הינם בגדר הערכות"

דובר המשטרה תת-ניצב רפי יפה מוציא הבוקר (ראשון) הודעת הבהרה בעקבות הפרסומים לפיהם שר הביטחון לשעבר אהוד ברק צפוי למסור עדות בפרשת "מסמך גלנט", ואילו הרמטכ"ל גבי אשכנזי צפוי להיות מזומן למשטרה למתן עדות. "אין בכוונתו לאשר או להכחיש את הדברים", מבהיר הדובר, "כל הפרסומים הינם בגדר הערכות של המפרסמים ובאחריותם הבלעדית".

בכלי התקשורת השונים התפרסם הבוקר כי יחידת ההונאה בלהב 433 של המשטרה תמשיך השבוע את חקירת הפרשה ותזמן לחקירה ולמתן עדות אישים וקציני מילואים ששמם נקשר בפרשה. בין היתר פורסם כי מזכיר הממשלה האלוף (מיל') אביחי מנדלבליט, לשעבר הפרקליט הצבאי הראשי, ייחקר גם הוא.

"בכוונתנו לפעול כפי שאנו נוהגים בכל תיקי החקירה שאנו מנהלים, באיזון מיטבי בין טובת החקירה לבין זכות הציבור לדעת, תוך שמירה על זכויותיהם ופרטיותם של חשודים, נחקרים ועדים", נמסר מהמשטרה. "אנו קוראים לכלי התקשורת לנהוג באחריות ומבהירים כי אין בכוונתנו לאשר או להכחיש כל פרסום שאינו נמסר בהודעה רשמית של חטיבת דובר המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully