וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטס גיק טיים

7.4.2014 / 10:09

איך קשורים ירון טן ברינק, אבנר ברנהיימר, אורי פינק, אפי טריגר ובועז כהן ל”משחקי הכס”, ”בלש אמיתי” וללהקת "כוורת"? yes משיקה בלוג טלוויזיה

חברת הלוויין yes משיקה היום (שני) בלוג טלוויזיה המבוסס על תשתית וורפרדס אשר יסקר את עולמות התוכן שלה על ידי מבחר כותבים. הכותבים ילוו את תכני הטלויזיה של yes על פי שידורם וירחיבו את הדיון סביבם בדגש על תכני HBO המשודרים בערוצי הבית של yes. בין הכותבים בבלוג ניתן למצוא את: בועז כהן, גיורא יהלום, ניב שטנדל, אבנר ברנהיימר, אפי טריגר, שוקי בן נעים, חגית גינזבורג, נועם פרתום, אורי פינק, גבע קרא עוז וסנונית ליס, את הבלוג יערוך גבע קרא עוז.

ב-yes מדגישים היום כי לצד התכנים הטקסטואלים ובמסגרת שיתוף פעולה עם הסטארטאפ הישראלי PlayBuzz יעלה בבלוג פיצ'ר שאלונים ויראלים המציג סקרים אינטרנטים בסגנון "איזה דמות אתם מתוך מתוך משחקי הכס?", "עד כמה אתם מכירים את שירי להקת כוורת?" ועוד.

בנוסף, ילווה את תכני yes מדור פודקאסטים שיכתב וייערך על ידי אנשי הרדיו האינטרנטי "הקצה" והרדיו "הבינתחומי 106FM ". במסגרת השת"פ תעלה תוכנית חדשה בשם "Tv On The Radio" בהנחיית ירון טן ברינק ולילך וולך, אשר קטעים נבחרים ממנה יעלו בבלוג.

"הפוד-כס" הינו סדרת פודקאסטים ייחודית, שמתמקדת בסדרה המדוברת 'משחקי הכס' ונותנת פרשנות מגוונת ובגובה האזניים, לכל מה שמתרחש בווסטרוז. 'הפוד-כס' נכתב, מופק, מבוצע ונערך על ידי תלמידי סדנה מתקדמת לרדיו בבית ספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה, בהנחיית שרון קנטור. על פרשני הכס, העושים סדר בשבע הממלכות, נמנים פרשני האקטואליה המובילים בארץ ואישי ציבור, בהם: נדב אייל, גיא בניוביץ', אפי טריגר, שלי יחימוביץ', אורן נהרי. אלה מציעים ניתוח מדוקדק של הנעשה בווסטרוז, החל במדיניות החוץ והפנים ועד המציאות הפוליטית, הצבאית והכלכלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully