וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גומרים, הולכים

8.4.2014 / 11:59

ערוצים 2 ו-10 הגיעו השבוע לשיא חסר תקדים בשינויי הפרוגרמינג התכופים, כאשר מולם עומדת מטרה אחת בלבד: מיקסום כמות הצופים וסיום תוכניות הריאליטי לפני הפסח הידוע כדליל ברייטינג. ומה עם הרגלי הצפייה? הם ימתינו לאחרי החג

ימים אחרונים לפני שאזרחי ישראל יוצאים לחופשת החגים, וערוצי הטלוויזיה יוצאים לחופשת מילוי-חובות רגולטוריות בדמות סרטים דוקומנטרים, שידורי מורשת ושידורים חוזרים - ואל היישורת האחרונה לפני החג מגיעות תכניות הריאליטי ומשדרי הגמר שלהם.

מתוך הרצון למקסם את הצפייה בהם, או לחילופין, למקסם את הפגיעה במתחרים - מעבירים מנהלי הפרוגרמינג של הזכייניות את לוח השידורים טלטלות של שינויי שיבוצים על בסיס יומי: צופים שהתרגלו לתכנית המשודרת ביום קבוע יופתעו לגלות כי יום השידורים שלה הוחלף, בלי התראה, כחלק ממשחק הכסאות המוזיקליים של הפרוגרמינג הישראלי. הרגלי הצפייה אגב, רחוקים מלהיות שיקול.

לראשונה: ערוץ 10 "מנהל" את קשת

זה החל בהודעה שהוציא ערוץ 10 ביום ראשון על כך שגמר "זוג מנצח VIP" שאמור היה להיות משודר היום (שלישי), יום שידורים של הזכיינית רשת, נדחה למחר - יום רביעי, וישובץ אל מול שידורי קשת - שם כבר סיימו את העונה של "מאסטר שף" במוצאי שבת. הסיבה לכך הייתה כמובן החשש מסיום צורם לעונה מוצלחת, בשל תחרות עם גמר "משחקי השף" של הזכיינית. באופן רשמי נימקו בערוץ את ההחלטה בכך ש"ריבוי תוכניות הגמר שיש השבוע בערוצים המסחריים".

ומה קורה מחר בערוץ 2? במקום משדר מיוחד לסיכום עונת "עובדה" והשעשועון "BOOM" שרק לפני שבוע עלה לאוויר, בקשת החליטו ברגע האחרון לא לקחת סיכון אל מול גמר התוכנית המצליחה בערוץ 10 ולשבץ את "מונית הכסף" עם בר רפאלי, משדר שחיכה על המדף לרגע מתאים כמו סיום העונה של "מאסטר שף" ומילוי החלל שהותירה ביום חמישי בערב.

מלבד הצופים, המפסידה מכך היא "המקור" ששודרה לאורך כל העונה מול "מאסטר שף" והוקדמה להיום, אך במקום ליהנות מערב ללא ריאליטי אצל המתחרים - הוקרב רביב דרוקר על מזבח הרייטינג ותוכניתו נידונה לנתונים חד ספרתיים אל מול גמר ריאליטי הבישולים של רשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully