וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”לעבוד ב’ישראל היום’? זה כמעט פשע נגד העיתונות”

8.4.2014 / 16:19

"בשביל כתב פוליטי שמבקש לעשות עבודתו נאמנה ולסקר את המערכת הפוליטית ביושר ובהגינות, לעבוד בארגון מסוגו של 'ישראל היום', זה דבר לא לגיטימי", קובע היום נחרצות הפרשן הפוליטי של "הארץ" יוסי ורטר

"יש עיתון אחד שאני בוודאות לעולם לא אעבוד בו, גם אם יישאר האחרון עלי אדמות: 'ישראל היום'. בשביל כתב פוליטי שמבקש לעשות עבודתו נאמנה ולסקר את המערכת הפוליטית ביושר ובהגינות, לעבוד בארגון מסוגו של 'ישראל היום', זה דבר לא לגיטימי, כמעט פשע נגד העיתונות", במילים חריפות אלו מתאר הפרשן הפוליטי של עיתון "הארץ" יוסי ורטר את תחושותיו כלפי העיתון הנפוץ במדינה, עיתונו של שלדון אדלסון. את הדברים כתב ורטר במדור "שאלות ותשובות" השבועי שבו עיתונאי הארץ עונים לשאלות גולשים.

"אני לא מעלה בדעתי שאהיה שותף להטיה הבוטה, חסרת הבושה, המביכה לעתים קרובות, לטובת בנימין ושרה נתניהו", הוסיף ורטר. "אם כבר, אעדיף לעבוד בלשכת ראש הממשלה, לנסח את דף המסרים היומי ולהעבירו לחינמון הלה, מאשר לעבוד בחינמון ולקבל לידי את הדף. זו בדיחה כן? אני לא שוקל לעבוד בלשכת רה"מ".

"לא ראית אותי ב'פגוש את העיתונות' - וגם לא תראה לעולם"

ורטר התייחס לעבודתו בעיתון "הארץ", שם יציין בעוד שנתיים שני עשורים. "ב-18 השנים של עבודתי ב'הארץ' מעולם לא התבקשתי, נרמזתי, או נקרצתי, לכתוב משהו שאינו על דעתי הבלבדית והעצמאית", ציין.

הוא נשאל גם על נטייתו שלא להופיע, בשונה מפרשנים אחרים, בתכניות טלוויזיה. "אכן, לא ראית אותי ב'פגוש את העיתונות' ובתכניות דומות - וגם לא תראה לעולם. המדיום הטלוויזיוני לא עושה לי את זה, בלשון המעטה", הסביר. "איני מסתתר מאיש. פשוט, אין לי שום עניין 'להופיע בטלוויזיה' כמו רבים מעמיתיי. בוא נאמר שהם שליחים שלי. כל מה שיש לי לומר, אני כותב בעיתון, ובכך דייני. המדיום הטלוויזיוני שנוא עליי באופן אישי, כמו גם החשיפה האישית ומה שנחשב בעיניי רבים מחבריי למשאת נפש, הוא לדידי, עונש וסבל".

טרם התקבלה תגובת "ישראל היום" לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully