וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף למשבר: קשת חתמה על הסכם תמלוגים עם תל"י

9.4.2014 / 12:33

קשת משכה את התנגדותה לבקשה לאישור הסדר כובל לתל"י, לאחר ששני הגופים הגיעו בינהם להסכמה לשלוש שנים הקרובות. אבי ניר: "פעלנו תחת ההבנה כי העבודה עם היוצרים היא לב ליבה של העשייה הטלוויזיונית"

זכיינית ערוץ 2 קשת מודיעה היום (רביעי) כי היא מושכת מבית הדין להגבלים עסקיים את התנגדותה לבקשה לאישור הסדר כובל לחברת התמלוגים תל"י, לאחר ששני הגופים הגיעו בינהם להסכם תשלום תמלוגים לשלוש השנים הקרובות. כזכור, עמדתה של קשת כלפי תל"י הייתה כי יש להציב לה שורה של מגבלות בדומה לארגוני תמלוגים אחרים, ומנגד, הפגינו היוצרים מול בניין הזכינית בטענה כי היא מנסה לנכס לעצמה את זכויות היוצרים שלהם.

ארגוני היוצרים הפגינו ברמת החייל: ”יש חזיר בממיר”

מנכ"ל קשת אבי ניר מסר הבוקר כי "הדרך לא היתה קלה, אך לאורכה פעלנו תחת ההבנה כי העבודה עם היוצרים היא לב ליבה של העשייה הטלוויזיונית והיא עומדת מעבר לחילוקי דעות. אני שמח שהגענו להבנות ארוכות טווח". מנכ"ל תל"י בפועל אבי שמש אמר כי "זה מאד משמעותי שגוף שידור מוביל ביצירה מקורית כמו קשת, יזם וביקש במפורש מבית הדין להגבלים עסקיים לקבל את בקשת תלי להסדר כובל. זה צעד אמיץ ומרגש ואני בטוח שציבור התסריטאים והבמאים מאוד מעריך אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully