וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח מלול

10.4.2014 / 11:48

שי לחג בסגנון פרובנס: מנכ"ל ערוץ i24news פרנק מלול קיבל פרס על פיתוח קשרי מסחר בין ישראל לצרפת. את הפרס העניק לו שר החוץ הצרפתי לורן פביוס

מנכ"ל ערוץ החדשות הבינלאומי i24news המשדר מיפו, פרנק מלול, קיבל פרס על פיתוח קשרי מסחר בין ישראל לצרפת. את הפרס העניק לו שר החוץ הצרפתי, לורן פביוס, באירוע חגיגי שנערך בפריז. פרס לשכת המסחר הצרפתית-ישראלית (CCFI) מוענק מידי שנה לגופים מתחומים שונים על מצוינות ופיתוח קשרי מסחר בין המדינות. שר החוץ הצרפתי אמר באירוע כי התרשם מאד מפועלו של הערוץ וכי "היוזמה להשמיע קול בשלוש שפות מהדמוקרטיה הממוקמת בלב המזרח התיכון – ראויה להערכה רבה".

מלול שהה אתמול בפסטיבל "מיפ" שם העביר הרצאה על הקמת הערוץ, תהליך שארך 100 ימים בלבד. כיפ שפורסם בוואלה! ברנז'ה, מלול חשף בפאנל בו השתתף כי i24news ירחיב את שידוריו החל מהשבוע בגרמניה, שוויץ וטורקיה.

ערוץ החדשות הבינלאומי i24news עלה לאוויר ביולי 2013 ומשדר לעולם מנמל יפו חדשות בינלאומיות בשלושה אפיקים, שלוש שפות: אנגלית צרפתית וערבית. הערוץ זמין בקרב כ-850 מיליון בתי אב ברחבי העולם באמצעות ערוצי הכבלים והלווין וכן מספק תוכן חדשותי, כתבות מגזין וצפייה בשידוריים חיים באתר הערוץ באינטרנט. מטעמים רגולטורים, הוא אינו משודר בישראל.

פרנק מלול, מנכ"ל i24news מסר: "האירוע אתמול היה מאד מרגש. הקהל הצרפתי של i24news הציג תגובות מאד חיוביות לערוץ כבר מיומו הראשון ואני מודה, בשם כל צוות הערוץ, על הבחירה ב-i24news לפרס המכובד הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully