וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

10.4.2014 / 11:53

בחדשות 10 מלטשים פינות • בטיים אאוט מורידים מסך על כתב התיאטרון • ובקבוצת ’ידיעות’ ממשיכים בקרוסים • ויש עוד. הכל בפנים

סבב מינויים בחדשות 10: לוואלה! ברנז'ה נודע כי דפנה פרבר שעורכת פעם בשבוע את המהדורה המרכזית, תמונה לרכזת מערכת החדשות. דפי ינקלביץ' ששימשה כעוזרת לעורכי החדשות תשמש מעתה כעוזרת עורך המהדורה המרכזית.

כתבת חדשות 10 פז שוורץ חזרה מחופשת לידה, והיא תשוב למסך חדשות 10 בתפקיד כתבת מגזין של תוכנית "שישי". שוורץ שימשה ככתבת תכנית המגזין "השבוע" שפורקה בצל פרשת אדלסון.

הכל כלול, שוב

ועוד בבית הוורד: אחרי שבמערכת תכנית הצרכנות "הכל כלול" בהגשת סיון כהן ונגה ניר נאמן נפרדו מהעורך איתי תבור אשר עזב מיוזמתו בתום שנה בתפקיד, מסתמנת מחליפה: שני אבו, בעבר עורכת המשנה של "לילה כלכלי" וקודם לכן עורכת "עושים צהריים" בגלי צה"ל. עד שהיא תיכנס לתפקיד ימלא אותו באופן זמני ידין כץ.

עזיבה ב"טיים אאוט": כתב התרבות, התיאטרון והמחול מרט פרחומובסקי הודיע על עזיבתו את העיתון התל-אביבי, אחרי חמש שנים שבהן סיקור את התחום. הנימוק שמסר למנהליו: "הצמצום המתמשך של עמודי התרבות בטיים אאוט, שהתיאטרון והמחול נפגעו ממנו באופן החריף ביותר". בימים אלה הוא עובד על הצגה שצפויה לעלות בסתיו, וסרט קולנוע.

הקאמבק של יוני שיינפלד

נמשכים הקרוסים בתוך קבוצת "ידיעות אחרונות": כתב מדור "מחיר התהילה" של המגזין "פנאי פלוס" ו-Pplus יוני פרוים ימלא מעכשיו תפקיד גם במגזין "לאשה", ויערוך שם את מדור הרכילות הוותיק "מלחשים ש....".

עוד בידיעות: כתב המדיה של "פנאי פלוס" רואי איקו עוזרי מסיים בסוף אפריל את תפקידו אחרי שנתיים בעיתון. לפני כן כתב עוזרי ב"ידיעות תל אביב" כשלוש שנים.

אחרי חופשת שחרור בחו"ל חזר לארץ יוני שיינפלד, שהיה עורך "במחנה" וסיים את תפקידו אחי חמש שנים. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בקרוב הוא יחזור לצוות המגישים של התכנית "רצועת הבטחון" בגלי צה"ל, אותה עורכת טלי ליפקין שחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully