וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסטיז' לחג

10.4.2014 / 16:18

שבוע מצוין למחלקת היח"צ של קשת: "עובדה" קיבלה לא פחות מארבע מדליות בפסטיבל ניו יורק לסרטים ולקולנוע שנערך בלאס-וגאס. מדליית זהב הוענקה לסרטו של עמרי אסנהיים "אסון צאלים"

תכנית התחקירים "עובדה" של קשת ממשיכה לקצור שבחים: בפסטיבל ניו יורק היוקרתי לסרטים ולקולנוע שנערך השבוע בלאס-וגאס הוענקו לתכנית לא פחות מארבע מדליות לארבעה סרטים שונים, כאשר מדליית זהב הוענקה לסרטו של עמרי אסנהיים "אסון צאלים", בקטגוריית ההיסטוריה והחברה. הפסטיבל מתקיים זו השנה ה-57 וביקרו בו נציגים של יותר מ-50 מדינות.

ב"אסון צאלים" נחשפו לראשונה הפרוטוקולים הסודיים של המבצע הכושל לחיסול סדאם חוסיין, שהסתיים בתאונת אימונים בחולות צאלים, בה נהרגו חמישה לוחמי סיירת מטכ"ל מאש חבריהם. התחקיר שילב ראיונות בלעדיים של גיבורי הפרשה בהם דורון קמפל ומפקד כוח החיסול.

אילנה דיין וגלעד טוקטלי זכו במדליית כסף על סרטם "חוארז- ברוכים הבאים לגיהנום", בקטגוריית החדשות הדוקומנטריות. שתי מדליות ארד הוענקו לסרטיהם "לעצור את השעון, מלחמת הצללים ישראל-אירן", גם הוא בקטגוריית החדשות הדוקומנטריות, והסרט "מבצע חיסולו של אבו ג'יהאד" בקטגוריית ההיסטוריה והחברה.

בשנה שעברה קטפה "עובדה" שתי מדליות ארד, על התחקיר "סלוקי", של עמרי אסנהיים שהביא את סיפור האסון בו נספו בשריפה שפרצה בנחל הלבנוני חמישה מחיילי גולני; וסרטם של אילנה דיין וגלעד טוקטלי על חיסולו של אוסמה בן לאדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully